Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمپارد دوران خوبی را در چلسی به عنوان سرمربی سپری می کند.

طرفداری - فرانک لمپارد شروع فوق العاده ای با چلسی در لیگ برتر داشته است. ولی باید دید روند تیم به چه شکل خواهد بود و آیا آنها می توانند تا پایان فصل این فرم خوب را حفظ کنند یا نه.

به گزارش Racing Post، جیسون مک آتیر معتقد است کورس قهرمانی در لیگ برتر بین تیم های لیورپول و منچسترسیتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد چلسی خیلی ها فکر می کردند به خاطر محرومیت این باشگاه از انجام نقل و انتقال جدید و حضور بازیکنان جوان در ترکیب، شاهد یک دوران گذار باشیم. ولی آنها کم کم فرم خوبی پیدا کردند و در شش بازی اخیرشان در لیگ برتر برنده از زمین خارج شده اند.

مک آتیر دستاورد لمپارد در چلسی را ستایش می کند ولی می گوید بعید است این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر باشد. وی در این باره اظهار داشت:

کاری که راجرز در لسترسیتی کرده فوق العاده است و به نظرم دستاورد لمپارد در چلسی حتی از این هم تاثیرگذارتر بوده است. وقتی قرار بود لیورپول و چلسی در استانبول برای کسب سوپرجام اروپا به مصاف هم بروند، من با لمپارد صحبت کردم. کاملا نگرانی های او مشخص بود. چه کسی قرار است گل بزند؟ آیا میسون مانت می تواند عملکردش در دربی را در چلسی هم تکرار کند؟ آیا جای خالی رودیگر حس خواهد شد؟ اما لمپارد و شاگردانش به همه این سوالات پاسخ دادند.

وی در ادامه افزود:

من یکی از طرفداران لمپارد هستم و فکر می کنم چلسی باز هم پیشرفت خواهد کرد ولی در فصل جاری، آنها مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیستند. تیم هایی چون لسترسیتی و چلسی به سادگی ممکن است وارد زنجیره باخت های پی در پی شوند یا در 3-4 بازی چند بار متوقف شوند و امتیاز از دست بدهند. آنها هنوز هم با استاندارد لیورپول و منچسترسیتی فاصله دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی

میلان همچنان به جذب گیراسی به عنوان جانشین ژیرو علاقه دارد

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت که در این فصل موفق به زدن 27 گل شده، دوباره مورد توجه میلان قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در ژانویه به دنبال جذب سرو گیراسی بود اما درخشش لوکا یوویچ و تغییر قوانین مالیاتی کشور ایتالیا روسونری را از این انتقال منصرف کرد. باشگاه ایتالیایی تماس ها برای جذب این مهاجم 28 ساله را از سر گرفته زیرا بند فسخ 17.5 میلیون یورویی قرارداد او با اشتوتگارت را مقرون به صرفه درنظر می گیرد. در صورت اقدام تیم های انگلیسی کار روسونری سخت می شود زیرا اولویت گیراسی حضور در لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر