Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@19:28:22 GMT

زمان ارائه لیست شورای ائتلاف اصولگرایان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۵۶۵

صراط:

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درمورد عدم حضور جبهه پایداری در شورای ائتلاف اظهار کرد: نشنیده‌ام جبهه پایداری صحبتی مبنی بر ورود مسقلانه به انتخابات داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: جبهه پایدرای در حال حاضر در شورای ائتلاف حضور ندارد، اما جلساتی متعدددی با جامعه روحانیت مبارز و اعضای شورای ائتلاف داشته است، جبهه پایداری ارائه لیست مستقل را هیچ گاه مطرح نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترقی تصریح کرد: سیاست شورای ائتلاف این است که تمامی نیرو‌های انقلابی و اصولگرا در این شورا حضور پیدا کنند.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا برخی احزاب مانند جامعه اسلامی کارمندان و جامعه اسلامی فرهنگیان در شورای ائتلاف حضور پیدا می‌کنند، گفت: این احزاب در غالب یک جبهه با عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند که آقای باهنر به نمایندگی از آن‌ها در شورای ائتلاف حضور دارند.

او درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر سرلیستی قالیباف اظهار کرد: هنوز درمورد اسامی لیست هیچ بحثی صورت نگرفته است، به طور طبیعی لیست اولیه که پیشنهادات از سوی احزاب است، ابتدا باید در کمیسیون تطبیق قرار گیرد و تعداد از ۵۰۰ نفر به ۳۰ نفر می‌رسد، سپس در مرحله آخر بعد از مشخص شدن ۳۰ نفر، سرلیست انتخاب می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: معتقدم گمانه‌زنی‌های مطرح شده در رسانه‌ها استراتژی اصلاح طلبان برای تفرقه‌اندازی در جریان اصولگرایی است، اکنون زمان طرح موضع سرلیست نیست، قطعاً انتخاب لیست و سرلیست در ماه آینده صورت می‌گیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لیست شورای ائتلاف اصولگرایان انتخابات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی پیری امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

کد خبر 746757

دیگر خبرها

  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • (تصاویر) نشست منتخبین حزب موتلفه اسلامی در مجلس
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است