Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به روز قم گفت: فلسفه این روز این است که بتوانیم از پتانسیل ها استفاده کرده و قم را در جایگاه ملی و بین المللی معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی با اشاره به روز قم گفت: 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز قم نامگذاری شده است که علاوه بر شورای شهر در شورای فرهنگ عمومی هم مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای این روز برنامه ریزی های خوبی تدارک دیده شده و امیدواریم بتوانیم در این ایام به معرفی جایگاه قم بپردازیم.

وی با بیان اینکه برای اولین سال، روز قم مطرح می شود گفت: شاید برای اولین سال، آن انتظارات را نداشته باشیم، اما با این وجود شاهد هستیم که در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، برنامه ریزی ها انجام و اقدامات خوبی نیز در دستور کار است.

جلالی عنوان داشت: فلسفه این روز این است که بتوانیم از پتانسیل ها استفاده کرده و قم را در جایگاه ملی و بین المللی معرفی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جایگاه قم در زمینه ظرفیت های سرمایه گذاری و مذهبی گفت: قم در جذب توریست و همچنین ظرفیت های اقتصادی جایگاه مهمی در کشور و منطقه دارد که باید بستر این ظرفیت ها فراهم و معرفی شود.

وی تاکید کرد: روز قم، فرصت مناسبی برای معرفی این جایگاه است و همه دستگاه ها و مسئولان وظیفه دارند که در خصوص این روز برنامه ریزی کرده و به معرفی دستاوردهای قم بپردازند.

جلالی تصریح کرد: این روز طی سال های آینده نیز برنامه ریزی شده و هر ساله روز قم را با شکوه برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: پروژه جدیدی در قم تا بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام کلید نمی‌خورد تصمیم غیر کارشناسی تعیین بافت‌های تاریخی، ترمز توسعه و سرمایه‌گذاری قم را کشیده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت فاطمه سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر فلسفه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سهیل مهدی در نشست خبری که در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: مواردی که درباره برگزاری مسابقات است به گمانه‌زنی گذاشته شد. چند مورد از مواردی که صحبت شد مرتبط با زحمات عزیزان در نقل و انتقالات است که باید این فصل را به پایان برسانیم و فصل بعد را بهتر اجرا کنیم. موارد کلان به بحث گذاشته و نکات لازم به ما منتقل شد. موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم و فوتبال بهتری را به خانه‌ها ببریم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود
  • نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است
  • برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان
  • مهدی: موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم