Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@08:59:30 GMT

برف و سیلاب‌ در اتریش قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۷۷۱

در اثر بارش سنگین برف، طغیان رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و وقوع سیلاب‌ در اتریش تاکنون یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. ناطقان: یک مرد ۸۰ ساله به دلیل دفن شدن خانه‌اش در زیر آوارهای گِلرودها در ناحیه "بد کلاینکرشایم" واقع در جنوب اتریش کشته شده است.

وقوع گِلرود هم‌چنین در ناحیه "بد گزته‌آین" واقع در جنوب شهر "زالتسبورگ" اتریش منجر به تخریب دو خانه و دفن دو زن زیر آوارها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌نشانان یکی از آن‌ها را به سرعت و دیگری را پس از چند ساعت نجات دادند. هر دوی این زن‌ها مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

در "گورکتال" واقع در منطقه "کِرنتِن" نیز حدود ۷۰ آتش‌نشان به دلیل طغیان رودخانه "گورک" مجبور به تخلیه ساکنان ۱۵ ساختمان شدند.

به دنبال بارش سنگین برف در اتریش چندین خط قطار با اختلال مواجه شده و حدود ۱۷۰۰ خانه نیز برای چندین ساعت با قطعی برق روبه‌رو شدند.

هم‌چنین راه‌های ارتباطی چندین روستا در جنوب اتریش به دلیل بارش شدید برف مسدود شده است.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، مدارس اتریش فعلاََ تعطیل شده و بالگردها کوه‌های مجاور مناطق مسکونی را به دلیل وقوع بهمن‌های احتمالی مورد بررسی قرار داده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: برف ، سیلاب ، اتریش ، قربانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برف سیلاب اتریش قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران