Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان را فقط شعار ندهید بلکه آن را عملیاتی و اجرایی کنید.

به گزارش ایسنا، رضا کریمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، اظهار کرد: به نمایندگی از مردم شریف اردبیل در حضور نمایندگان به دلیل رای به اصلاحیه لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: شعار ندهید و به رتبه‌بندی فرهنگیان عمل کنید و به پرداخت معوقات معلمین خرید خدمتی توجه لازم را داشته باشید. علت توزیع کتب ریاضی و زیست‌شناسی چاپ ۱۳۹۷ به جای چاپ ۱۳۹۸ برای دانش‌آموزان کنکوری را توضیح دهید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: چرا در مکانیزه کردن کشاورزی نظارت کافی را ندارید، چرا متقاضیان چند هزار نفری خرید تراکتور همچنان بلاتکلیف هستند. این چه نوع حمایت از بخش تولید و کشاورزی است؟

کریمی خطاب به وزیر کار اظهار کرد: به مصوبات و تصمیمات و اقدامات نیمه‌کاره مسئولین وقت به ویژه مرحوم نوربخش احترام بگذارید و کلنگ‌زنی ایشان در مرکز درمانی شهرستان نمین را اجرایی کنید همچنین ایجاد مرکز درمانی شماره ۲ اردبیل را مورد توجه قرار دهید.

وی در پایان اضافه کرد: مدیران صداوسیما به داد نیروهای حق‌الزحمه‌ای صداوسیمای مرکز اردبیل برسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه رتبه بندی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند