Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار «محسن گلشن‌زاده» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و خدمات ۴۰ ساله بسیج در این استان، شرکت بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری برنامه شکوه پایداری با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی(ع)، عاشورا و کوثر و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی از مهمترین برنامه های سپاه روح‌الله در هفته گرامیداشت بسیج  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های مشاوره ای رایگان در بخش‌های مختلف اشتغالزایی، ازدواج و تحصیل، گشت‌های محله محور بسیجیان موسوم به گشت رضویون، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، راه‌اندازی کلینیک دامپزشکی درنقاط محروم، اعزام گروه‌های پزشکی به حاشیه شهرها و روستاهای محروم استان مرکزی، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه قرآنی در محل آرامگاه کربلایی کاظم ساروقی در شهر ساروق از دیگر برنامه های سپاه روح‌الله استان در هفته گرامیداشت بسیج است.  

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: در هفته گرامیداشت بسیج استان مرکزی برنامه‌هایی از قبیل تجلیل از بسیجیان نمونه، ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه روح الله، اعزام اردوهای جهادی به نقاط محروم استان، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری دوره توانمندسازی فرهنگیان، همایش پیاده‌روی خانوادگی در نقاط مختلف استان نیز برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های حقوقی در مساجد، اعزام مدیران استان به نقاط محروم استان و پیگیری مطالبات مردمی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان، بازدیدهای علمی و آموزشی از واحدهای تولیدی، برگزاری همایش صادرات، توانمندسازی تعلیم و تربیت، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، نشست فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی با فرمانده سپاه روح الله، گردهمایی حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های سپاه روح‌الله در هفته گرامیداشت بسیج است.

وی شعار هفته بسیج امسال را"۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" عنوان کرد و گفت: ساختار شجره طیبه بسیج بر اساس ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل شکل گرفته است و پاسداری از انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه این نهاد است.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: نهاد انقلابی بسیج در همه بخش‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضوری ارزشمند داشته و خدمات قابل توجهی را ارایه کرده است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

نیروی بسیج پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، گفت: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را موثر دانست و اظهار داشت: هر چه میزان تعامل و هم‌افزایی امام جماعت مساجد با پایگاه بسیج بیشتر باشد، توانایی، بالندگی و خروجی آن مسجد و پایگاه بیشتر است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

وی افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه زدن به آن ناکام مانده است. بر این اساس تقویت بیش از پیش پایگاه‌های بسیج از سوی مراکز مرتبط با مساجد به ویژه حوزه های علمیه موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی خواهد کرد.

موحد با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج و به ویژه گروه‌های جهادی در ایام کرونا به خوبی نقش همدلی و روحیه جهادی خود را ایفا کردند، تصریح کرد: حوزه و بسیج مردمی نشان دادند که در بزنگاه‌های بحران دوشادوش هم می‌توانند بر مشکلات جامعه و کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی ارزشمندی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری