Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نام‌ها هنرمندانی با آنچه در گذشته از خود نشان داده‌اند،‌ ضامنی می‌شوند برای ارزشمند بودن یک اثر و دیگر لازم نمی‌بینیم نظر کسی را بپرسیم یا بخوانیم و بدانیم.

اخبار چهره ها - هوتن شکیبا یکی از این نام‌های آشنا است.  پس از بازی‌های درخشانی که بر صحنه نمایش، نمایشگر تلویزیون و پرده سینِما از خودش نشان داد، اکنون می‌توان به اعتبار نامش اثری را به تماشا نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها با «فوق‌لیسانسه‌ها» مشغول هنرنمایی است. فصل نخست همین سریال با نام «لیسانسه‌ها» و شخصیت حبیب بود که شهرت هوتن شکیبا را فراگیر کرد.

حالا در «فوق‌ لیسانسه‌ها»‌ شخصیت حبیب نقشی محوری پیدا کرده است و تقریباً بر باقی داستان سایه انداخته است.

اینجا هم‌ از شکیبا بازی کنترل‌شده‌ و پرظرافتی می‌بینیم و گاهی انگار سریال چیز دیگری ندارد. متأسفانه کلیت سریال دیگر جذابیت فصل اول را ندارد و تا اینجای داستان انگار در قلقلک دادن مخاطب بی‌رمق شده است.

انگار که وظیفه هوتن شکیبا در «فوق‌ لیسانسه‌ها»، پس از موفقیت‌های اخیرش سنگین‌تر شده که طبیعی به نظر می‌رسد. حتی در تبلیغات پیش از شروع سریال هم آنچه بیش از همه دیده می‌شود، حبیب است و بازسازی دو صحنه مشهور از بازی‌های دوستش در «متری شیش و نیم» و «ابد و یک روز». این هم طبیعی است.

اما «فوق‌ لیسانسه‌ها»‌ به عمد یا به ناچار بیش از حد به شخصیت حبیب متکی شده است، و این مسئله به کلیت کار آسیب رسانده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال طنز هوتن شکیبا فوق لیسانسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال

آفتاب‌‌نیوز :

متین ستوده که سال ۹۵ نقش ترانه مهاجر را در سریال لیسانسه‌ها ایفا کرد، اکنون ۳۸ ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد ۸ سال از ایفای نقش ترانه را می‌بینید.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا