Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:23:51 GMT

راهپیمایی همدانی‌ها در دفاع از اقتدار و امنیت ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۸۴۳

راهپیمایی همدانی‌ها در دفاع از اقتدار و امنیت ملی

ایسنا/همدان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری راهپیمایی مردمی لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع از اقتدار و امنیت کشور در همدان خبر داد.

آیت الله سیدحسن فاضلیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا -چهارشنبه 29 آبان ماه- تجمع خودجوش مردمی و برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقتدار و امنیت ملی و اطاعت از مقام معظم رهبری در شهر همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعت 10 صبح فردا مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در میدان امام خمینی(ره) تجمع می یابند و از پیاده راه بوعلی به سمت آرامگاه بوعلی سینا به راهپیمایی می پردازند.

فاضلیان سخنران مراسم فردا را حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان معرفی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي راهپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن بویژه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گرو‌های مقاومت هستند.

وی وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیرو‌های مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشور‌های اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی افزود: براین اساس بر وحدت جهان اسلام تأکید می‌کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله عباس کعبی گزارشی از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام