Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه این جشنواره روز سه‌شنبه در دانشکده علوم پایه دانشگاه تهران برگزار شد. در این جشنواره آثار در گروه های «علوم انسانی»، «علوم پایه»، «پزشکی و دامپزشکی»، «کشاورزی»، «هنر و معماری» و «فنی و مهندسی» ارزیابی شدند.

برگزیدگان جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی در بیست و ششمین دوره به این شرح است: در بخش پزشکی و دامپزشکی از هایده هورسان و فرزانه گلبنی به عنوان نویسنده و مترجم کتاب «مهارت بالینی مامایی در بلوک زایمان» و در بخش فلسفه از محمدهادی حاجی بیگلو مترجم کتاب «یوهانس کلیماکووس» تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش هنر ولی الله کاووسی مترجم کتاب «خوشنویس اسلامی»، در بخش تاریخ محسن کاظمی نویسنده کتاب «نقاشی قهوه خانه (خاطرات دارابی متهم دادگاه میکونوس)» و در حوزه ادبیات لیلا ورهرام نویسنده کتاب «مدخل حماسه ملی ایرانی» به عنوان دیگر برگزیدگان جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی مورد تقدیر قرار گرفتند.

از جمله دیگر منتخبان این جشنواره، مینا حسینی مولف کتاب «حقوق رقابت در آیینه ساختار و تصمیمات شورای رقابت» در بخش حقوق و مرتضی سلمان نژاد مولف کتاب «رویکردهای نوین در حدیث پژوهشی شیعه» در بخش علوم انسانی – اسلامی تقدیر شدند.    

ادامه دارد...

برچسب‌ها کتاب سال دانشجویی دانشجو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب سال دانشجویی دانشجو کتاب سال دانشجویی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان بخش ملی و بین‌الملل بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» منتشر شد.

جشنواره فیلم کوتاه نهال از سال ۱۳۸۲ تاکنون نماینده دانشجویان سینمای دانشگاه هنر است. «نهال ۲۰» همسو با دوره‌های قبلی جشنواره، با رویکرد فیلمسازی دانشجویی و مستقل فعالیت خواهد کرد.

دبیرخانه جشنواره از روز اول اردیبهشت ماه آماده دریافت آثار دانشجویان در بخش های فیلم کوتاه (داستانی، مستند، تجربی،سال اولی و انیمیشن)، فیلمنامه و عکس و پوستر فیلم است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خواهد بود و امکان تمدید پذیرش آثار نیز وجود نخواهد داشت لذا دریافت آثار بیستمین دوره‌ جشنواره فیلم کوتاه نهال تنها از طریق سایت صورت خواهد گرفت.

آدرس دبیرخانه جشنواره نیز خیابان انقلاب، روبه‌روی بوستان دانشجو، کوچه بالاور، پلاک دوم، طبقه‌ پنجم است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره با شماره ۰۹۱۰۳۶۲۶۱۷۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6084156

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد