Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:33:29 GMT

صدور روزانه ۳۵ هزار کارت سوخت جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۸۵۱

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته بیش از سه میلیون و ۹۰۰ هزار کارت سوخت جدید صادر شده است، گفت: روزانه می‌توانیم تا ۳۵ هزار کارت جدید صادر کنیم.

«امیر وکیل‌زاده» امروز (سه شنبه) در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر به تمام خودرو‌هایی که به نام یک فرد باشد، سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد، افزود: این موضوع در حال بررسی است تا در نهایت تنها به یک خودروی هر فرد سهمیه بنزین اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به پیش‌بینی کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی مصرف بنزین پس از سهمیه‌بندی، ادامه داد:، اما اکنون زود است که بگوییم این کاهش مصرف تحقق یافته، زیرا تا چند هفته اول نمی‌توان آمار را مبنای مصرف دانست و آن را به همه زمان‌ها تعمیم داد بلکه باید اجازه دهیم زمان بگذرد و شرایط عادی شود.

وکیل‌زاده با رد طولانی شدن چند ماهه صدور کارت سوخت برخی افراد، تاکید کرد: این موضوع غیر ممکن است. به صراحت می‌گویم هر شخصی که دریافت کارتش طولانی شده حتما در باجه پست است.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در چهار ماه گذشته، سه میلیون و ۹۰۰ هزار کارت جدید سوخت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول بعد از سهمیه‌بندی، ۱۲۰ هزار نفر برای درخواست کارت المثنی سوخت ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: بنابراین در صدور کارت سوخت عقب نیستیم.

وکیل‌زاده افزود: اکنون نیز روند ثبت نام برای دریافت کارت سوخت المثنی ادامه دارد و بنابراین نمی‌توان بازه زمانی برای پایان صدور کارت‌ها مشخص کرد. با این حال، حداکثر زمانی برای دریافت کارت سوخت، بین ۳ هفته تا یک ماه است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: روزانه ۳۵ هزار کارت سوخت صادر می‌شود.

لازم به ذکر است، بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه‌بندی شده است.

بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر ۳ هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت تابناک شرکت نفت کارت سوخت قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق دستورالعملی که صادر‌ شده تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدامیر سیاح ظهر امروز در نشست اخذ شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب و کار که در سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 2 میلیون پروانه کاغذی کسب و کار در کشور وجود دارد که همه آنها می بایست تبدیل به پروانه های الکترونیکی شوند، اظهار داشت: ‌این تعداد از پروانه‌های کاغذی کسب و کار می‌بایست تا 25 اردیبهشت ماه جاری تمام آنها الکترونیکی و دارای شناسه یکتا شود.

وی افزود: از 26 اردیبهشت ماه جاری عدم توجه به این مهم به منزله فعالیت کسب وکار بدون مجوز است که براساس قانون در تلاش هستیم تا اقدامات موثر داشته باشیم.

سیاح تصریح کرد: تاکنون تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به 400 هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان‌های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

رئیس مرکز کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی  بیان کرد: اردبیل، قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند.

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی، وزارت ورزش و جوانان، نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده‌اند.

وی افزود: طبق دستورالعملی که صادر‌ه‌‌د تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس  مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان
  • آتش گرفتن خودروی قاچاقچی سوخت در پمپ بنزین کرمان
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد