Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه راهپیمایی با شکوه مردمی روز گذشته در زنجان اتفاق شیرین بود، گفت: مردم این شهر روز گذشته در این سرما و برودت هوا، به صحنه آمدند تا صف افرادی که دنبال احیای مطالبات به‌حق خود بودند را از مسیر اشرار جدا کنند. تاریخ انتشار: 13:09 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۲۳۷ حجت الاسلام و المسلمین علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به راهپیمایی خودجوش مردمی روز گذشته در زنجان بیان کرد: راهپیمایی با شکوه مردمی روز گذشته در زنجان اتفاق شیرینی بود که پس از تلخی‌های اخیر ایجاد شده توسط اشرار در برخی شهرهای کشور، کام مردم را شیرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه مردمی روز دوشنبه در زنجان از چهار راه امیرکبیر شروع و تا چهار راه انقلاب ادامه داشت چنانچه همه مراسمات مهم استان زنجان در این مسیر برگزار می‌شود؛ سخنران اختتامیه مراسم هم حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان بود.  
وی ادامه داد: مردم زنجان روز گذشته در این سرما و برودت هوا، به صحنه آمدند تا صف افرادی که دنبال احیای مطالبات به‌حق خود بودند را از مسیر اشرار جدا کنند. متاسفانه عده‌ای اشرار که از منابع داخلی و خارجی استکبار تغذیه می‌شوند در روز‌های اخیر امنیت برخی شهر‌های کشور را به هم زدند.
حجت الاسلام ناصر با اشاره به درخواست‌های فراوان مردمی برای برگزاری راهپیمایی در زنجان تصریح کرد: در این راهپیمایی خودجوش مردمی، مسئولان استانی نیز همپای آنها به صحنه آمدند تا تابع نظام و تصمیمات سران قوا بودن را بار دیگر نشان دهند. حرف اصلی مردم این بود که نظام و انقلاب را قبول دارند و در کنار آن از مسئولان درخواست دارند با گرانی بنزین، بر قیمت سایر اقلام  نیز افزوده نشود.  
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان یادآور شد: حال وظیفه مسئولان است که با ابزار‌های قانونی در میدان عمل جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند و شرایط معیشتی مناسبی را برای مردم رقم بزنند. 
وی در پایان خاطرنسان کرد: در پی اعلام قیمت بنزین، فقط شب اول در شهر زنجان تجمع داشتیم که به صورت مسالمت‌آمیز انجام شد و تا به امروز هم تجمع خاصی در شهرهای استان اتفاق نیفتاده است.      بیشتر بخوانید:  گردهمایی خودجوش مردم شهرکرد در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و اعلام انزجار از اشرار
آغاز پایان فتنه‌گران؛ شهر به شهر با «سنگ تمام» مردم
انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی ناصر شورای هماهنگی تبلیغات قیمت بنزین گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی اینتر به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد که باخت تلخی هم برای آنها به حساب می‌آمد.

شاگردان سیمون اینزاگی با کسب سه امتیاز شیرین و حساس این دیدار موفق شدند قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل سری ایتالیا را مسجل کنند که اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای آنها بود و رخ دادنش در دربی شهر میلان شیرینی آن را دوچندان کرد.

هر دو تیم شهر میلان در واقع از یک ورزشگاه برای میزبانی مقابل رقیبانشان استفاده می‌کنند اما شب گذشته میلان میزبان این بازی بود و به همین دلیل تعداد هواداران اینتر که در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند بسیار کم و در حدود ۷۵۰۰ نفر بود.

بازیکنان اینتر پس از سوت پایان بازی شروع به جشن گرفتن در زمین کردند و مدیران میلان که از این اتفاق چندان خوشحال نبودند به مقابله با این رفتار برخاستند. در حالی که هواداران اینتر در ورزشگاه سعی در همراهی با بازیکنان در زمین داشتند صدای موسیقی به حدی بلند شد که دیگر هیچ صدایی شنیده نمی‌شد تا ادامه برگزاری این جشن برای اینتر تقریبا غیر ممکن شود.

دیگر خبرها

  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک