Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@12:22:18 GMT

دیاباته در بین ۱۰ آفریقایی بزرگ فراموش شده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۸۹۲

دیاباته در بین ۱۰ آفریقایی بزرگ فراموش شده

نام مهاجم استقلال در بین ۱۰ ستاره آفریقایی فراموش شده به چشم می‌خورد.

خیلی از بازیکنان آفریقایی هستند که شاید خیلی‌ها تصور کنند اکنون بازنشسته هستند ولی آنها در واقع نه در سطح اول فوتبال اروپا بلکه در لیگ‌های دیگر همچنان مشغول بازی و البته درخشش هستند. به گزارش سایت ورزش آفریقا، در زیر ۱۰ بازیکن بزرگ آفریقایی را می‌بینید که از سطح اول فوتبال دنیا فاصله گرفتند ولی هنوز به خط پایان نرسیدند و در جاهای دیگر دنیا مشغول درخشش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرونا کانه (سیوااسپور)
سالومون کالو (هرتابرلین)
شیخ دیاباته (استقلال)
شابالالا (ارزوم اسپور)
اوبافمی مارتینس (شانگهای)
میشل اسین (سابایی)
ژان کاکون (آلساناک)
الکساندر سانگ (سیون)
مانوهو (کورنلا)
شیخ دیاباته در شروع فصل به دلیل مصدومیت نتوانست در استقلال خوش بدرخشد ولی رفته رفته توانست خودش را نشان دهد و بعد از درخشش در بازی برابر تراکتورسازی و نفت آبادان اکنون با چهار گل زده بعد از شهریار مغانلو در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد