Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۲هزار کارت سوخت در استان صادر شده و ۱۷هزار کارت سوخت دیگر در باجه معطل نگهداری می‌شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فتاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 72هزار کارت سوخت در استان صادر شده و 17هزار کارت سوخت دیگر در باجه معطل نگهداری می‌شود که علت معطل ماندن کارتها تغییر آدرس افراد و نیز تغییر مالکیت کارتهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افرادی که دارای مالکیت خودرو باشند کارت سوخت به‌نام آنها صادر خواهد شد خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند با وارد شدن به سایت  شرکت ملی پست موقعیت کارت سوختی خود را که برای آنها صادرشده مشخص کنند.

رمزگشایی کارت سوخت در نواحی نه‌گانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان‌25000 کارت سوخت در استان بوشهر در حال توزیع استحداکثر سهمیه بنزین قابل ذخیره‌سازی در کارت سوخت چقدر است؟

وی با بیان اینکه مالکین خودرو اگر درخواست کارت سوخت المثنی و یا مفقودی دارند باید  به پلیس به علاوه ده مراجعه کنند خاطرنشان کرد: افرادی که مالکیت خودرو به‌نام آنهاست به‌طور حتم کارت سوخت به اسم آنها صادر شده و رمز کارت سوخت چهار رقم آخر کد ملی آنها است.

مدیر کل پست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:شهروندان قبل از مراجعه به واحدهای پستی از ارسال کارت به این مراکز از طریق مراجعه به پورتال شرکت ملی پست اطمینان حاصل نمایند.

فتاح با اشاره به اینکه 17مرکز پستی کار خدمات را انجام می‌دهند عنوان کرد: ناحیه مرکزی پستی در شریعتی، ناحیه یک پستی شهید قندی در میدان مرکزی و ناحیه دو پستی در شهرک مسکن مستقر است.

انتهای پیام/834/ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه