Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه‌شنبه درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۰:۵۳ امروز حادثه‌ای در خیابان خاوران، خیابان بنی‌طبا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: در طبقه دوم این مدرسه سه‌طبقه یک کلاس درس ۱۵ نفره دچار حادثه انتشار گاز منوکسید کربن شده بود و عوامل اورژانس ۶ دانش‌آموز را که دچار مسمومیت شدید شده بودند به مراکز درمانی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹ دانش‌آموز دیگر که به حیاط مدرسه انتقال یافته بودند، در محل درمان شدند و پس از بررسی کارشناسان آتش‌نشانی مشخص شد نقص در دودکش موتورخانه این مدرسه موجب انتشار گاز شده است.

ملکی در ادامه از حادثه دیگر انتشار گاز منوکسید کربن در یک ساختمان مسکونی در خیابان ناطق نوری پاسداران خبر داد و گفت: در یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی به دلیل نقص در دودکش موتورخانه، انتشار گاز منوکسید کربن تمامی نقاط این ساختمان را فرا گرفته بود و ۱۵ نفر از ساکنان در وضعیت ناایمنی قرار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان هر ۱۵ نفر را از داخل ساختمان خارج کردند و برای درمان تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به شهروندان توصیه کرد: در فصل سرما نسبت به ایمن‌سازی دودکش موتورخانه‌ها اقدام کنند.  

کد خبر 464156 برچسب‌ها گاز گرفتگی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گاز گرفتگی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

محمد طالبی چاری بیان داشت: «در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تأکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش