Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای رژیم صهیونیستی، امروز سه‌شنبه، به بهانه نداشتن مجوز، سه منزل مسکونی را در قدس اشغالی و الخلیل با بولدوزر تخریب کردند.

اخبار بین الملل - نیروهای اشغالگر به اردوگاه «العروب» در استان الخلیل یورش بردند و دو خانه را که مساحت هر کدام به ۲۰۰  متر مربع می‌رسید،  با بولدوزر ویران کردند.

 خبرگزاری وفا گزارش داد که نیروهای صهیونیستی همچنین یک منزل دیگر را در «جبل المکبر» در جنوب شرقی قدس اشغالی تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی گزارش دادند که بولدزرها توسط نیروهای صهیونیستی پشتیبانی می‌شد.

این منابع در ادامه ذکر کردند که نیروهای اشغالگر اطراف خانه را محاصره کردند و از حضور مردم در آن جلوگیری به عمل آورند.

مرکز اسرائیلی در فلسطین اشغالی و فعال در امور حقوق بشر، بتازگی گزارش کرد که تعداد منازل تخریب شده فلسطینی در سال جاری (۲۰۱۹) بیش از همه سال‌ها طی پانزده سال اخیر بوده است.

در سال جاری بیش از ۱۴۰ منزل تخریب شده است حال آنکه میانگین منازل تخریب شده از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۸ سالی ۵۴ باب منزل بوده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنوب شرقی فلسطین حقوق رژیم صهیونیستی بولدوزر قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌ها آواره فلسطینی زیر آوار یک خانه مسکونی مانده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بمباران یک ساختمان مسکونی در محله الرمال واقع در مرکز نوار غزه ده‌ها مفقودی برجای گذاشته است. فلسطینی‌های ساکن این ساختمان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی زیر آوار مانده اند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز تاکید کرد که این ساختمان هفت طبقه محل اسکان آوارگان فلسطینی بوده است.

همچنین در جریان حمله‌های رژیم صهیونیستی به میدان الکویت واقع در جنوب شهر غزه محمد الریفی عکاس خبری ۳۶ ساله به شهادت رسید. این حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را نیز به شدت هدف قرار داد.

گزارش‌های رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن مسجد العلمین واقع در اردوگاه جبالیا حکایت دارد.

شیخ عصام ضهیر مؤذن مسجد حمزه بن عبدالمطلب و فرزندان وی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه منطقه خربه العدس در رفح به شهادت رسیدند.

در همین راستا منابع فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که در جریان حمله‌های شب گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه دست‌کم ۳۶ نفر شهید و ده‌ها فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون دست‌کم ۳۱ هزار و ۴۹۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6055949

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی
  • پاسخ پدافندی سوریه به حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • خانه‌های بمباران‌شده بر سر ساکنان غزه آوار می‌شود
  • بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها طی بامداد امروز در نوار غزه
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق/ شلیک چند موشک از جولان اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • ادعای شلیک موشک بالستیک ضدکشتی ازسوی حوثی‌ها
  • ده‌ها آواره فلسطینی زیر آوار یک خانه مسکونی مانده‌اند
  • حمله به یک کشتی در نزدیکی بندر الحدیده یمن