Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:05:32 GMT

راهپیمایی علیه آشوبگران در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۹۴۴

راهپیمایی علیه آشوبگران در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی گسترده مردم استان اردبیل در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار می‌شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ولی نظرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: راهپیمایی گسترده مردم استان اردبیل در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری این راهپیمایی در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: این راهپیمایی فردا 29 آبان ماه ساعت 10 صبح با حضور مردم ولایتمدار و دارالاشاد استان به صورت باشکوه و منظم برگزار و هدف رویارویی در برابر ظلم و ستم استکبار است.

راهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه ‌آشوبگران / فریاد همبستگی مردم در محکومیت اغتشاشگرانمردم همدان در اعتراض به اغتشاشات اخیر راهپیمایی می‌کنندراهپیمایی مردم تبریز در محکومیت آشوبگران آغاز شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: متاسفانه بار دیگر آشوبگران و اغتشاشگران با هدف تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم درصدد هستند آرامش و امنیت عمومی را از مردم سلب کنند که این کار به هیچ وجه قابل قبول نبوده و باید در این زمینه مخالفت خود را نشان دهیم.

نظرپور تصریح کرد: فریاد همبستگی و وحدت ملی ایران بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود و ‌آنان را بر سر جایشان خواهند نشست.

انتهای پیام/132/ش

R41374/P1377/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات گسترده در شهر بارسلون برای همبستگی با غزه

تصاویری از تظاهرات گسترده در شهر بارسلون اسپانیا برای همبستگی با غزه و توقف نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی را می‌بینید.

دریافت 27 MB

دیگر خبرها

  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • فیلم/ تظاهرات گسترده در شهر بارسلون برای همبستگی با غزه
  • قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»: به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته، خدشه‌ای وارد سازند
  • بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت
  • افزایش همبستگی دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه