Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعطیلات مجلسی‌ها لغو شد/ رئیس جمهور هر چه سریعتر دستور تامین کانکس مورد نیاز، آوار برداری، ساخت خانه‌های موقت، تامین مالی و دام‌های از بین رفته و از همه مهمتر دستور تامین گرمایش مناسب زلزله زدگان را صادر کنید

 

 

جلسه علنی امروز مجلس با حواشی همراه بود، هم تعطیلات هفته آینده مجلس شورای اسلامی برای سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه لغو شد هم یک نماینده درخواست کرد سری به مناطق زلزله زده بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین، آنگونه که هیات رئیسه مجلس اعلام کرده است، هفته آینده مجلس جلسه علنی خواهد داشت و تعطیلات نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه لغو شده است.

انتقاد فراکسیون ولایی و امید به سازوکار طرح افزایش قیمت بنزین

همچنین بنا به روایت مهر دو فراکسیون نمایندگان ولایی و امید، بیانیه‌ای را تهیه و به امضاء رساندند که در آن نسبت به سازوکار طرح افزایش قیمت بنزین انتقاد کرده‌اند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، نزد محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید رفت و تعداد زیادی از اعضای فراکسیون امید و نمایندگان ولایی اطراف آنها جمع شدند؛ بحث جدی بین اعضای دو فراکسیون در جریان بود.

احمد علیرضا بیگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: بیانیه‌ای تهیه شده که در حال بحث و بررسی در دو فراکسیون نمایندگان ولایی و امید است.

وی ادامه داد: در این بیانیه نمایندگان مجلس از دو فراکسیون ولایی و امید، مردم را دعوت به آرامش کرده، انتقاداتی را نسبت به سازوکارهای افزایش قیمت بنزین و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مطرح کرده و در پایان نیز خطاب به دولت تأکید کرده‌اند که از اعتباری که مقام معظم رهبری برای حمایت از دولت خرج کرده‌اند، به درستی حفاظت کند.

داوودی: رئیس‌جمهور دستور تامین گرمایش مناسب برای زلزله‌زدگان سراب و میانه را صادر کند

در جلسه علنی امروز مجلس یوسف داوودی نیز در نطق میان دستور خود ضمن ارائه تاریخچه مفصلی از زلزله در دوران بعد از انقلاب اسلامی گفت: چند روز قبل روستاها و شهرهای سراب و میانه زلزله سنگینی را تجربه کرد که موجب تلفات انسانی، دامی و ویرانی زیادی شده است متاسفانه در ایران نمی‌توانید استانی را پیدا کنید که طعم تلخ زلزله را نچشیده باشد. وجود ۱۰ زلزله مهیب در ۴۱ سال اخیر نمایانگر این است که ایران سرزمین زلزله خیزی است آیا هشدار باید از این قوی تر باشد؟

وی با اشاره به خسارات ناشی از زلزله سراب و میانه گفت: هزاران میلیارد تومان آسیب به مردم این شهرستان‌ها وارد شده و بسیاری از مردم عزیزان خود را از دست داده‌اند. محل سکونت بسیاری از مردم هم اکنون ویران است. بیش از ۵ هزار محل نگهداری دام و همچنین خانه‌های مسکونی آسیب جدی دیده است و نیازمند بازسازی سریع هستند.

داوودی گفت: نداشتن سرپناه برای زلزله زدگان، سرمای شدید زودرس و طاقت فرسا به همراه بارش برف، استرس و وحشت و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف زندگی و جان مردم در این منطقه را تهدید می‌کند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: هر چه سریعتر دستور تامین کانکس مورد نیاز، آوار برداری، ساخت خانه‌های موقت، تامین مالی و دام‌های از بین رفته و از همه مهمتر دستور تامین گرمایش مناسب زلزله زدگان را صادر کنید.

نماینده سراب همچنین از رئیس جمهور خواست که شخصا در مناطق زلزله زده سراب و میانه حضور داشته باشد و از این مناطق بازدید کند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، با دو فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم با ۱۱۳ رأی موافق، ۵۱ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

در ادامه نمایندگان با یک فوریت این طرح با ۱۲۵ رأی موافق، ۴۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

کد خبر 6085104 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک 95 میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است