Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی آتش‌نشانی تهران از گازگرفتگی در یک مدرسه و مصدومیت ۶ دانش‌آموز در پی این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر گازگرفتگی در یک مدرسه در شرق تهران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵۳ حادثه گازگرفتگی در یک مدرسه در خیابان خاوران، خیابان بنی‌صبا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مدرسه سه طبقه در مقطع ابتدایی بود و در طبقه همکف آن یک موتورخانه به وسعت حدود ۲۰ متر وجود داشت.

وی تصریح کرد: در یکی از کلاسها گاز مونوکسید کربن منتشر شده بود و حدود ۱۵ دانش‌آموز در این کلاس حضور داشتند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان تمام این دانش‌آموزان را به فضای باز انتقال دادند، ۶ نفر از آنها پیش از رسیدن آتش‌نشانان به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی با حضور در فضای باز وضعیت مناسب‌تری پیدا کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: با بررسی توسط کارشناس آتش‌نشانی مشخص شد نقص در دودکشهای موتورخانه باعث انتشار گاز مونوکسید کربن در این کلاس شده است.

به گفته وی، عملیات آتش‌نشانان در ساعت ۱۱:۱۱ پایان یافت.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای مأموریت‌های خود موفق به پوشش ۱۰۳ حادثه شدند که از این تعداد ۱۴ مورد مربوط به تصادفات و۵۷ مورد مربوط به محبوسی و سقوط بوده است.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار فعالیت هفته گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد کل تماس‌های شهروندان با سامانه همیشه بیدار ۱۲۵، ۱۱ هزار و ۳۴ مورد بوده است که از این تعداد ۲۳۵ تماس به اعزام آتش‌نشانان به محل اعلام شده، منجر شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۷۹ حریق صورت گرفته که از این تعداد ۱۶ مورد مربوط به منازل، ۷ مورد مربوط به مراکز تجاری و ۱۱ مورد مربوط به خودروها بوده است، افزود: در این مدت ۱۰۳ حادثه پوشش داده شده که ۱۴ مورد مربوط به تصادفات، محبوسی و سقوط ۵۷ مورد و ۵۳ مورد نیز خدمات ایمنی به شهروندان ارائه شده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به جاری‌شدن دوباره زاینده‌رود تصریح کرد: استقرار ۱۱ مورد خودروهای غواصی و ۴۸ مورد خودروهای اطفائیه در معابر پرتردد توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه این سازمان انجام شده است.

شریعتی ادامه داد: در هفته گذشته تعداد ۲۱ مورد گشت ایمنی برای پوشش موارد غیر ایمنی در حوزه استحفاظی توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سازمان آتش‌نشانی انجام شده است.

کد خبر 746858

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد
  • رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟
  • مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد