Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در اجتماع مردم شهرکرد  گفت: ارتباط صمیمی مردم با مسئولان نظام اسلامی و شفاف‌سازی مصوبه سوخت توسط سه قوه، خط  افراد فرصت‌طلب و آشوبگر را از مردم جدا کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: به طور یقین  ۲۸ آبانماه امسال به عنوان یوم الله و روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه‌ای ماندگار در کارنامه ملت مقاوم و صبور ایران و جلوه‌ای از صلابت مردم  این استان شهیدپرور در برابر فتنه‌گران و اربابان آنها ثبت و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، با اشاره به حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از فتنه‌گران اخیر گفت: برخی دولت‌های غربی با صراحت اعلام کردند، آشوبگران و غارتگران بیت‌المال را حمایت خواهند کرد.

امام جمعه شهرکرد، با بیان اینکه مجموعه رخدادهای فتنه‌های اخیر نشان داد که استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها دین و اعتقادات و تمام ارزش‌های انقلابی مردم را نشانه گرفتند، افزود: آنچه این توطئه را خنثی و محاسبات سیاسی دشمن را بر هم زد، حضور پرصلابت ملت ولایتمدار و شهیدپرور امت اسلامی در وفاداری از نظامی ارشمند اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اعتراض و مطالبه‌گری حق مردم است ولی، آشوبگری و غارت اموال مردم و تخریب اماکن دولتی و بانک‌ها کار اشرار و فتنه‌گران است.

به گزارش ایرنا ، در پایان این تجمع بزرگ خودجوش که استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند، مردم اقدام به برپایی راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای "حسین حسین شعار ماست - خمینی افتخار ماست" ،"  ای رهبر آزاده - آماده‌ایم آماده" ، " مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل" ، " مرگ بر منافق"، " مرگ برآشوبگر" ، انزجار خود را نسبت به این حرمت‌شکنی اغتشاشگران اعلام کردند.

طرح اصلاح قیمت بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته است تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرده است

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنزین راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنزین راهپیمایی شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنزین راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سامانه بارشی که در حال حاضر در استان فعال است و منجر به وقوع بارش‌های نسبتاً خوبی نیز در استان شده به تدریج روند ضعیف شدن را طی می‌کند.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: البته این سامانه بارشی تا ساعات بعد از ظهر امروز همچنان در استان فعال است و شاهد وقوع بارش‌های ضعیف و رگباری به ویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: میزان بارش‌های این سامانه تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به میلی‌متر در شهرکرد ۴.۶، بروجن ۲۲.۸، لردگان ۰.۷، کوهرنگ ۹.۳، اردل ۵.۷، فارسان ۱۸، سامان ۳.۷، بن ۱.۷، شلمزار ۹.۱، فرخشهر ۴.۶، مال‌خلیفه ۳.۷، سورشجان ۹.۶، بلداجی ۸.۲، ایلبگی ۲.۶، دوآب صمصامی ۱۳.۹، بازفت ۶.۵ و در لیرابی ۹.۱ ثبت شده است.

نوروزی عنوان کرد: روز پنج‌شنبه وقوع بارش در چهارمحال و بختیاری انتظار نمی‌رود اما از روز جمعه تا اواسط هفته آینده عبور متناوب امواج موجب بارش‌های رگباری در استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب خواهد شد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: صبح امروز کوهرنگ، بلداجی و بروجن با ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین ایستگاه‌های استان بودند همچنین در شهرکرد دمای ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

کد خبر 6080612

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن