Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:49:51 GMT

شیخ در فهرست ۱۰ ستاره‌ فراموش شده آفریقا

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۰۲۹

شیخ در فهرست ۱۰ ستاره‌ فراموش شده آفریقا

شاید به تصور همگان، این ده ستاره فوتبال آفریقا در دوران بازنشستگی باشند اما حقیقت این است که همچنان به فوتبال ادامه می‌دهند .

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا ،در گزارش تارنمای afriquesports درباره ده ستاره فراموش شده فوتبال آفریقا است: آیا تصور می‌کنید آنها از دوران بازنشستگی طلایی لذت می‌برند؟ نه اینطور نیست! چندین تن از ستاره‌های فوتبال آفریقا از رادار خارج شده‌اند اما همچنان در سرتاسر جهان توپ می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فهرست زیر به ۱۰ ستاره فراموش شده آفریقایی اشاره شده که همه، آنان را با عصایی به دست روی صندلی گهواره‌ای در انتظار فراموش کردن نفس کشیدن تصور می‌کنند اما واقعیت این است که آنان هنوز بازی می‌کنند و البته خوب هم بازی می‌کنند!

 

سالومون کالو (هرتابرلین)

شیخ دیاباته (استقلال)

شابالالا (ارزروم اسپور)

اوبافمی مارتینز (شانگهای گرینلند)

مایکل اسین (سابایی)

تایه تایوو (روانیه من)

ژان ایل ماکن (لیگ قبرس)

الکس سانگ (سیون سوئیس)

مانوهو (کورنلا)

آرونا کُنه (سیوا اسپور)

مایکل اسین سالومون کالو دیاباته اوبافمی مارتینز تایه تایوو آفریقای جنوبی سیمفیوه تی شابالالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل اسین سالومون کالو دیاباته اوبافمی مارتینز آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد