Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:39:58 GMT

وحدت و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۰۴۷

وحدت و همدلی زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در تجمع مردمی و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور در شهرکرد، اظهار کرد: امروز در بسیاری از مناطق کشور و چهارمحال و بختیاری روز بزرگی است.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت استان که با بیداری وظایف دینی، اسلامی و انقلابی خود را دنبال می‌کنند و قطعا امروز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بار دیگر ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام نکونام گفت: پیشگامی شما مردم استان در خنثی کردن فتنه‌ها بار دیگر به ثبت خواهد رسید.

وی بیان کرد: تصاویر این اجتماع بزرگ به صورت جهانی به گوش دشمنان، مستکبران و بدخواهان نظام خواهد رسید که متوجه می‌شوند ما هم خواسته و مشکل داریم، اما اجازه نمی‌دهیم که از بدخواهانی که به جز شرارت چیزی از آن‌ها دیده نشده در امور کشور ما دخالت کنند که با شعارهای خود آن‌ها را خنثی کرده و خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امروزه انقلاب، انقلاب انبیا و انقلاب دینی بوده و تمام اهداف و منویات امام راحل و رهبری چیزی جز قرآن کریم، معارف انبیا و اسلام نبوده است، زیرا انقلاب اسلامی از آیات قرآن کریم نشات می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولان در نظام جمهوری اسلامی مطرح است، تصریح کرد: لازم است این امر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: باید مسئولان با مردم در ارتباط بوده و ارتباط میان آن‌ها صمیمی باشد، هر تصمیمی  که می‌خواهند بگیرند قبل از آن معیشت مردم را مدنظر داشته باشند.

وی گفت: قطعا مردم در برابر دشمنان می‌ایستند ولی بی‌تدبیری، سوء مدیریت و عدم نظارت لازم از سوی مسئولان را انتظار ندارند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: رساندن بنزین به قیمت واقعی، سازو کار خود را نیاز دارد، اکنون که این تصمیم گرفته شده باید ساختار نظام تقویت شود و نظارت جدی و مستمر صورت گیرد.

وی گفت: خوشبختانه نقشه‌های شیطانی دشمنان نقش بر آب شد و مردم هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان در میدان مطالبات آن‌ها قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: آتش زدن اموال عمومی یک شبه نبوده بلکه مدت‌ها آموزش داده شده که اینگونه اموال عمومی را به آتش کشیدند.

وی افزود: ممکن است عده‌ای از جوانان در این زمان هیجان زده شوند، ولی باید ان‌ها را به سمت جامعه خود هدایت و فتنه‌گران را از آن‌ها جدا کنیم.

حجت‌الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این ایام تمام مسئولان در عرصه حاضر و مردم به خوبی حمایت کردند که جای تشکر دارد که لازم است همچنان جداکننده این صف و کمک‌کننده به مردم باشند.

کد خبر 4776032

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد امام جمعه شهرکرد محمد علی نکونام بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • لشکریان غیبی خدا در مبارزه با دشمنان