Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:23:33 GMT

نمایشگاه عکس خیام به مجلس رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۰۷۰

نمایشگاه عکس خیام به مجلس رفت

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بین‌المللی عکس خیام در محل مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بین‌المللی عکس خیام روز گذشته (دوشنبه، ۲۷ آبان) با حضور علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از نمایندگان در محل مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان با حضور در غرفه این نمایشگاه با جشنواره بین المللی عکس خیام، روند برگزاری و میزان استقبال هنرمندان ایرانی آشنا شد.

این رویداد تا روز چهارشنبه، ۲۹ آبان در مجلس شورای اسلامی میزبان نمایندگان و مسئولان برای بازدید است.

این نمایشگاه بیست و چهارمین نمایشگاه از تور نمایشگاه‌های ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام است. جشنواره بین‌المللی عکس خیام با مجوز و استانداردهای فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می شود.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» - برگزار می شود.
 

اعلام نتایج اولیه هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام

نتایج اولیه هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام اعلام شد که بر این اساس مخاطبان می‌توانند در سایت www.focusteam.ir نتایج اولیه را مشاهده کنند.

اسامی برندگان ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ در مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه اعلام می شوند.

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام در شش بخش با موضوع آزاد تک ‌رنگ، موضوع آزاد رنگی، موضوع شهر، موضوع خلاقه، موضوع گردشگری و موضوع مردم برگزار می‌شود.

در هفتمین دوره جشنواره، در مجموع ۱۶۰۰ دلار جایزه نقدی به همراه نشان‌های فیاپ، PSA، خیام و کمال‌الملک به برگزیدگان اهدا خواهد شد. همچنین همانند دوره‌های پیشین، کتاب نفیس جشنواره برای تمامی شرکت‌کنندگان حتی شرکت‌کنندگانی که آثارشان در جشنواره پذیرفته نشده ارسال خواهد شد. کتاب و گواهی پذیرش پس از مراسم پست خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، غلامرضا جمالی با اشاره به شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست‌وهشتم صنعت نفت اظهار کرد: در این دوره کشورهای مطرحی مانند روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین و… حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین حدود ۱۵۰۰ شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با صنعت نفت، تازه‌ترین دستاوردها و نوآوری‌هایی خود را که آینده انرژی و صنعت نفت جهان را تعیین می‌کند، به نمایش می‌گذارند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای انرژی برشمرد و گفت: این نمایشگاه اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت ایران است که در آن شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه دست اندر کاران اصلی صنعت نفت ایران و جهان حضور جدی و فعال دارند.

جمالی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را فرصتی مغتنم برای همکاری شرکت‌های نفتی در سطح داخلی و جهانی خواند و اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه، می‌توان ضمن آگاهی از تازه‌ترین تحولات بازارهای محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با رویدادهای مهم جهانی در حوزه صنایع مرتبط با نفت و گاز نیز آشنا شد.

وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا و مناسب صنعت نفت ایران، به‌عنوان نخستین دارنده ذخایر نفت و گاز جهان و دارا بودن بازار مناسب در بخش‌های بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی، در مجموع این رویداد، فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاری، امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌ها فراهم می‌آورد.

بر پایه این گزارش، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی ایران، از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از بخش‌های صنایع بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت نفت به همراه تولید کنندگان تجهیزات صنعت نفت در ۱۰ گروه کالایی و تولیدکنندگان بار اول و دیگر گروه‌های کالایی صنعت نفت شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

شرکت‌های فعال در حوزه تولیدی مواد و فرآورده‌های نفتی، گازی و پتروشیمی، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران مالی و بیمه، حوزه‌های تاسیساتی، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق، پوشش و رنگ، اچ‌اس‌ئی، جوش و برش و دیگر گروه‌های کالایی و خدماتی به‌ترتیب اولویت‌بندی و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دستورعمل‌های ثبت نام، انتخاب و جانمایی می‌شوند که در مراتب بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6064001

دیگر خبرها

  • آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم
  • تصاویری از فعالیت بخش حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم