Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@05:46:03 GMT

تذکر نماینده مجلس درباره قیمت کالا‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۱۰۰

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: متاسفانه افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت کالا‌ها تاثیر گذاشته و هیچ کنترلی بر بازار و کالا‌ها صورت نمی‌گیرد.

به گزارش فارس، اسدالله عباسی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طی تذکری شفاهی اظهار داشت: چند روز گذشته پس از استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نمایندگان مجلس تلاش خود را کردند تا ضمن تبعیت از فرامین ایشان سه موضوع را پس از افزایش قیمت بنزین دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از مواردی که مورد تاکید ماست این است که افزایش قیمت بنزین نباید بر سایر کالا‌ها تسری یابد.

عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد‌:‌متاسفانه افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت کالا‌ها تاثیر گذاشته و هیچ کنترلی بر قیمت کالا‌ها و بازار نمی‌شود.

عباسی در خاتمه خواستار تصمیم‌گیری و بررسی موضوع شیوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین توسط کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شد و گفت: اجرای این طرح نادرست و شتابزده بود و لذا باید در این خصوص تصمیم‌گیری ویژه‌ای شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت تابناک عباسی بنزین قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که مقادیری کالای خارجی در انباری در مهدی آباد شهر ری، تخلیه و دپو شده است. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی از غرب کشور به این مکان منتقل و دپو شده تا در سطح بازار توزیع شود.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه با مقام قضایی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و پس از اخذ مجوز اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های داخل آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. همچنین ماموران مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع اکتان بنزین به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان در محل دپو شده است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کالا‌های قاچاق کشف شده شامل ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان بوده که حدود ۲۵ میلیارد ریال ارزش ریالی داشت.

افشاری با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد، گفت: متهم نیز به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

منیع:ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری