Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:57:58 GMT

کدام مدیرعامل پرسپولیس در دادگاه محکوم شده است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۱۴۳

کدام مدیرعامل پرسپولیس در دادگاه محکوم شده است؟

سخنگوی قوه قضائیه بدون ذکر نام متهم خبر مهمی را با خبرنگاران درمیان گذاشت .

به گزارش ورزش سه ، غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در چهاردهمین نشست خبری خود گفت: چهار فقره محکومیت تاکنون برای مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از سوی دادسرا گزارش شده است.


 او در پاسخ به سوالی درباره پرونده مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که گفته می شود به یک سال حبس محکوم شده است،‌ گفت: این فرد چند پرونده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این پرونده‌ها منتهی به رأی و اجرای حکم شده است.

 

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس پرونده‌های متعدد دارد، نمی‌توانیم همه را بیان کنیم و تا امروز چهار فقره محکومیت را برای این فرد دادسرا گزارش کرده اند و این محکومیت‌ها با آنچه مطرح شد مبنی بر حبس‌های طولانی، سازگار نیست اما محکومیت های دیگری برای این فرد قطعی شده است.


سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرونده فساد در فوتبال که از مرداد ٩۶ در قالب ۶ جلد و ١٣٧٠ برگه سند در شعبه دو بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح شد، به کجا رسیده است، گفت: این پرونده در دادسرا هنوز منتهی به تصمیم نهایی نشده است.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نیکولاس ک. فردی که در کنسولگری ایران در پاریس تهدید به انفجار کرده بود امروز از سوی دادگاه پاریس به علت اعمال خشونت آمیز و تهدید به مرگ به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم شد.
نیکولاس ک ۶۱ ساله یک تبعه ایرانی فرانسوی است که روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با بستن جلیقه انفجاری تقلبی وارد کنسولگری ایران در منطقه ۱۶ پاریس شد.
او پیش از این و در سال گذشته نیز تلاش به سوزاندن ساختمان کنسولگری ایران در پاریس کرده بود که ناموفق بود و از سوی دادگاه پاریس به دو سال منع ورود به منطقه ۱۶ و کنسولگری ایران شده بود.
دادگاه پاریس به عنوان یک حکم تکمیلی این فرد را ملزم به مراقبت و ممنوعیت حمل سلاح از سوی پلیس و ممنوعیت تردد در منطقه ۱۶ پاریس (محل سفارت و کنسولگری ایران) محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!