Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:09:27 GMT

مبلغ واریزی «بسته حمایتی» قابل برداشت است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۱۴۸

مبلغ واریزی «بسته حمایتی» قابل برداشت است

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه نسبت به پیامک‌های کلاهبرداری باعنوان «ثبت‌نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی » هشدار داد و تاکید کرد که وزارتخانه و سازمان‌های دیگر هیچ‌گونه پیامکی در این زمینه ارسال نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، میرزایی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه فرایند پرداخت یارانه معیشت به مشمولان طرح مذکور تا شنبه ادامه دارد تاکید کرد: هیچ‌گونه پیامکی مبنی‌بر شمول، قطع و ثبت‌نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی برای هم‌وطنان ارسال نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه پیامک در این خصوص جعلی است.

میرزایی این را هم گفت که مبلغ واریزی همانند وجه نقد قابل برداشت است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه درباره جاماندگان نیز گفت: این دسته از افراد تا شنبه صبر کنند و اگر واریزی نداشتند می‌توانند از طریق سایتی که اعلام می‌شود، درخواست داده تا براساس آزمون وسع، درخواستشان بررسی شود.

پیش‌ از این، میدری، معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی نیز گفته بود: ۶۰ میلیون نفر مشمول این طرح هستند که بر اساس جدول سازمان برنامه و بودجه، در سه نوبت بسته معیشتی را دریافت خواهند کرد. این ۶۰ میلیون نفر – برای دریافت بسته حمایتی - شامل ۷۲ درصد جمعیت کشور می‌شود و ۲۸ درصد دیگر باقی مانده در حقیقت سه دهک بالای درآمدی هستند که مشمول دریافت این بسته نخواهند بود.

ادامه دارد 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته معیشتی سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی   آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان سلماس  بیش از ۸۰ درصد سهمیه کودی جذب شد؛ این مقدار کود توزیعی  شامل سه هزار و ۱۸۰ تن کود ازته، ۹۶۰ تن کود فسفاته و ۲۸۰ تن کود پتاسه است.

محمود مظلومی افزود: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

وی گفت: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان