Web Analytics Made Easy - Statcounter

  صدای ایران-رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در گفتگو با شبکه "پی‌بی‌اس" در پاسخ به سوالی درباره واکنش او نسبت به توقف پرداخت کمک نظامی به اوکراین در صورتی که این اقدام در زمان وزارت او صورت می‌گرفت، گفت: ترجیح می‌دهم درباره شرایط فرضی صحبت نکنم.   به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، او پس از تاکید مجری برنامه در این خصوص گفت: مشخصا درخواست برای منافع شخصی و استفاده از دارایی‌های آمریکا به عنوان گرو، کاری نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: شکی در این خصوص نیست. بنابراین اگر به دنبال منافع شخصی هستید و در این راستا از کمک خارجی آمریکا یا تسلیحات آمریکا یا نفوذ آمریکا استفاده می‌کنید، این کار اشتباه است. فکر می‌کنم همه این مساله را متوجه می‌شوند.   به نظر می‌رسد تیلرسون از برخی معاملات مشکل‌ساز احتمالی که از سوی افرادی طرح‌ریزی شده‌اند که از مهره‌های کلیدی ماجرای اوکراین بوده‌اند، جلوگیری کرده است.   رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا متهم است که از دولت اوکراین برای افزایش شانس پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور درخواست کمک کرده است و ارائه کمک نظامی به این کشور را به انجام تحقیقات درباره پسر جو بایدن، رقیب انتخاباتی‌اش در انتخابات 2020 منوط کرده است. هانتر بایدن در اوکراین فعالیت اقتصادی داشت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سیاسی امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد