Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان تکریم ارباب‌رجوع و برخورد با فساد دو محور اصلی جلسه امروز روسا و دادستان‌های گلستان بود.

رئیس‌کل دادگستری گلستان در جمع روسا و دادستان‌های سراسر استان در رامیان، گفت: هجمه‌های داخل و خارج از کشور نشان می‌دهد دستگاه قضایی در مسیر درست گام برمی‌دارد.

هادی هاشمیان خطاب به روسا و دادستان‌های استان، گفت: برای رونق واحدهای تولیدی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به‌صورت ویژه تلاش کنید و فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی را نیز پای‌کار بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان بر برخورد با فساد و مدیرانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند و این عمل نکردن به وظایف، حقوق عامه را تضییع می‌کند، افزود: بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها در برخورد با فساد کوتاهی نکنید و برای مدیران متخلف پرونده تشکیل دهید.

این مقام ارشد قضایی استان، بیان کرد: فساد کلی و جزئی برای ما فرق نمی‌کند و در برخورد با مفسدان اغماض نمی‌کنیم.

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در اتاق روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید به روی مردم باز باشد و با روی گشاده و با حوصله به درخواست‌ها و مطالباتشان رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: برخورد مناسب با مردم و حسن اخلاق باید سرلوحه کارکنان ما به‌ویژه قضات باشد و باید روسا و دادستان‌ها در نشست‌ها و جلساتی که با کارکنان خود دارد این موضوع را گوشزد کنند.

وی ادامه داد: سرعت رسیدگی به پرونده، کیفیت رسیدگی‌ها، رسیدگی زودتر به پرونده‌های مسن و توجه به کارهای فرهنگی و تکریم ارباب‌رجوع، سرخط برنامه‌های حوزه‌های قضایی باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری گلستان، نشست فصلی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان به‌منظور بررسی وضعیت حوزه‌های قضایی و برنامه‌ریزی برای بهبود عملکرد محاکم استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها