Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:51:44 GMT

۳۱ جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۴۱۶

۳۱ جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

مهدی علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه عرضه سوخت به شهروندان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، افزودَ: وضعیت عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه های سوخت استان مناسب و همگی از سوخت کافی برخوردار هستند. 

وی درخصوص سهمیه افرادی که تاکنون کارت سوخت را دریافت نکرده اند، نیز گفت: سهمیه این افراد تا ۶ ماه محفوظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده همچنین از کسانی که تاکنون کارت سوخت را خود دریافت نکرده‌اند، خواست به منظور جلوگیری از متضرر شدن هرچه سریعتر برای دریافت کارت اقدام کنند.

فرماندار گچساران نیز گفت: در جریان برخی ناآرامی‌ها به‌علت افزایش نرخ بنزین یک جایگاه عرضه سوخت در شهر دوگنبدان خسارت وارد شد.

علی خوان پایه گفت: هم‌اینک شرایط در سطح شهر دوگنبدان عادی است و با  افرادی که به بهانه افزایش قیمت بنزین، قیمت کالا و خدمات خود را خودسرانه افزایش دهند، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه  نظارت بر بازار افزایش یافته گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده هم اینک هیچ ‌گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در سطح شهرستان گچساران وجود ندارد.

خوان پایه  با بیان اینکه انتظار می رود رسانه در شرایط کنونی از انتشار اخبار غیرواقع خود داری کنند گفت: رسانه ها  با نشر اخبار درست از بروز هرگونه تنش در جامعه و شهرستان جلوگیری کنند.

** ناوگان حمل و نقل جاده ای گچساران حق افزایش کرایه ندارند

مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  گچساران گفت: با وجود سهمیه‌بندی بنزین و افزایش نرخ آزاد آن، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی برون شهری را تا اطلاع ثانویه را ندارند.

احمد رضا شیخ ممو افزود: افزایش قیمت سوخت تاثیری بر نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل ندارد  و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد:۱۴۰ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی گچساران هم اکنون به مسافران خدمات می‌دهند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد بنزین گچساران بنزين

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد بنزین گچساران بنزين کهگیلویه وبویراحمد بنزین گچساران بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی، در یک سال گذشته از نازل‌های سوخت هزار و ۶۹ جایگاه عرضه سوخت، بازرسی شد.
مهدی پژوهش افزود: برای نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع، مطابق قوانین و دستور العمل‌های سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید‌های مشترک با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های سوخت مایع در استان چهارمحال و بختیاری بازدید و نازل‌های سوخت مورد آزمون قرار گرفتند.
مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه‌های مشاهده کردند، از طریق سامانه ۱۵۱۷ موضوع را به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا کارشناسان استاندارد برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان موضوع را پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران