Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با تاکید بر تداوم سازندگی سپاه در مناطق محروم گفت: ۲۸۹ پروژه محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در مازندران افتتاح می‌شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی امروز در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج از روز پنجشنبه با شعار بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت در استان آغاز  و بیش از 9 هزار و 700 برنامه شامل 207 یادواره شهید، هزار و 617 مسابقه ورزشی، اعزام 45 گروه جهادی به مناطق آسیب دیده سیل و محروم از جمله برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح 29 پایگاه مقاومت و پنج سالن ورزشی، بهره‌برداری از 289 پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی، بهره‌برداری از 287 طرح اقتصاد مقاومتی، بیش از 1400 نشست بصیرتی و فرهنگی در سطح محلات و روستاها، هزار و 400 دیدار با خانواده محترم شهید از دیگر برنامه‌‍‌های هفته بسیج است.

محمدرضایی 41 نمایشگاه علمی، 137 نمایشگاه فرهنگی، 63 نمایشگاه هنری، 82 مایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج در همه شهرهای استان را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و افزود: بسیج همه سختی‌ها را به جان می‌خرد تا پروژه‌ها را انجام دهد. بخشی از اعتبارات پروژه از سوی خیران و بخشی از سوی دولت تامین شده است.

وی با بیان اینکه کار بسیج مردم‌محور است یادآور شد: گردان‌های سایبری ما شکل گرفت است و جوانان غیرتمند مشغول فعالیت هستند و اقدامات ارزشمندی داشته است.

بسیجِ 500هزار بسیجی برای نظارت بر قیمت‌ها و مقابله با گرانیمازندران | مسئولان بسیجی وار به دنبال رفع مشکلات مردم باشندیاسوج| کنگره 1036 شهید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بزرگ‌ترین مولفه قدرت نظام اسلامی، بسیج است گفت: ما نیازمند قدرت هستیم و اگر این قدرت نباشد نظام دچار فروپاشی می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج میوه درخت انقلاب به‌شمار می‌رود تصریح کرد: برای اثبات حقانیت و داشتن کشوری مستقل و تنها راه نجات کشور این است که تفکر بسیجی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، شهردار آباده گفت: این نمایشگاه به معرفی آثار هنرمندان و دستاورد‌های بسیجیان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری پرداخته است.

شاکر افزود: غرفه‌های صنایع دستی و منبت، غزه و فلسطین، خادم الشهدا، قرآن، دانش آموزان و سرود از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده