Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@15:39:42 GMT

ثبت‌نام ۶۶ هزار نفر در طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۴۲۱

ثبت‌نام ۶۶ هزار نفر در طرح ملی مسکن

به گزارش صدا وسیما؛ محمد اسلامی گفت: در مرحله اول آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن با ۱۸۰ هزار واحد مسکونی شروع کردیم و مرحله به مرحله ثبت نام سه استان، در حال اجراست.

وی اظهار داشت: در بعضی از شهرها و استان‌ها مثل سنندج و قم خیلی زود سامانه پر شد و حالا به دنبال این هستیم تا دوباره زمین برای ادامه ثبت نام پیش بینی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی افزود: در سه استانی که این طرح در مرحله اول از این استان ها شروع شد تا به امروز ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و حالا از مجموع کل ثبت نام کننده‌ها باید مدارک شان کنترل شود تا برای مراحل بعدی و تکمیل فرآیند پرونده دعوت بشود.

اسلامی همچنین درباره بعضی از شهرها که مشکل زمین وجود ندارد گفت: به صورت گروهی و یا فردی می‌توانیم زمین را در اختیار متقاضیان قرار دهیم تا خودشان با هماهنگی سازمان نظام مهندسی کار را جلو ببرند.

وی اظهار امیدواریم کرد وزارت راه و شهرسازی طبق برنامه تا آخر آذر بتواند واجدان شرایط در تمام استان‌ها را نام نویسی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بیشترین حوادث ترافیکی در ورودی‌های شهر‌ها یعنی ۳۰ کیلومتری آن‌ها است.

جعفر میعادفر  در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: باتوجه به اینکه بیشترین حوادث ترافیکی در ورودی‌های شهر‌ها یعنی ۳۰ کیلومتری آن‌ها است در ستاد کل امداد نوروزی تصمیم براین شد که مکان‌هایی فراهم شود که وزارت گردشگری در کنار سازمان امدادی حضور داشته و خدمات بهداشت و فوریت‌های پزشکی ارائه دهند. اکنون در استان تهران ۱۶ کمپ برقرارشده که در مسیر‌هایی مانند پردیس، عوارضی و گرمدره حضور دارند.

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • آرنولد روی تخت بیمارستان؛ بیماری آرنولد چیست؟
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • بیشترین حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد