Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به اینکه کنترل و مراقبت از قیمت کالاهای اساسی حمایت از مردم محسوب می شود، گفت: مردم حقوقی دارند و باید به حق مسلم آنها پاسخ صحیح داده شود.

قدس آنلاین: حجت الاسلام سالک در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب نسبت به طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: فرمایش رهبر انقلاب در حقیقت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این بین حمایت از تصمیم سران سه قوه حفظ نظام را رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یادآور شد رمز پیروزی و موفقیت چهل ساله انقلاب اسلامی اطاعت اعتقادی و تشکیلاتی از محوریت حاکمیت دینی با وحدت امت بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: جدا کردن صف اشرار از مردم و عوامل داخلی و خارجی آمریکا در این قضایا دلیل بر تقویت استحکام درون تشکیلاتی نظام است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رهبر انقلاب موضوع کنترل و مراقبت از قیمت کالاهای اساسی را به دولت و مسئولان تاکید کردند که این امر حمایت از انقلاب و مردم محسوب می شود، تصریح کرد: در واقع مردم حقوقی دارند و باید به حق مسلم آنها پاسخ صحیح داده شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های رخ داده در کشور، افزود: اردوغان هفته پیش از این حوادث اعلام کرد آمریکا تلاش می کند ماجرای عراق را به داخل ایران بکشاند لذا دستگاه های امنیتی باید به این موضوع توجه می کردند و زمینه تحقق چنین موضوعی را نمی دادند.

سالک کاشانی گفت: در این بین باید خطاب به دولتمردان گفت رهبر انقلاب طی سالیان گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی صحبت کردند لذا باید پاسخ دهند چه اقداماتی انجام داده اند که هنوز مردم تحت فشار هستند.

وی اعتقاد دارد عملکرد آن مسئولی که سیاست مذکور را در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)، بدون اطلاع قوه مقننه و بدون آگاهی بخشی قبلی به مردم اجرایی کرد، به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا به نظام ضربه می زند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از این رو در شرایط کنونی دولت باید قدرت خرید مردم را بالا ببرد، یارانه مربوطه را به حساب مردم واریز کند و از افزایش قیمت کالاهای اساسی مراقبت کند، وگرنه باید عدم کفایت سیاسی را رقم زد.

منبع: خانه ملت

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سران قوا نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی تصریح کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها گزینه مقابله با سبوعیت و جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی بویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم، تصریح کرد: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

رئیسی با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

رئیس جمهور با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و تصریح کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

کد خبر 6064460 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • انفعال سران برخی کشور‌های اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است