Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ستاد کل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال و فضل الهی حضور مستشاری و همراهی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار و درخشان رزمندگان غیور و کفرستیز ایران اسلامی در خلق حماسه‌های ماندگار و سترگ و ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جاودانه پدید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- این اطلاعیه افزود: تاریخ ۳۰ آبان مقارن با پایان دادن حکومت جعلی و ننگین داعش توسط محور مقاومت با هدایت جمهوری اسلامی در تاریخ حماسه‌های این مرز و بوم به ثبت رسیده است. با نگرش به رویکرد مهار منطقه‌ای ایران توسط آمریکای خبیث و همچنین برنامه عدم ثبات استکبار جهانی که سعی می‌کند با برجسته‌سازی درگیری‌های خیابانی عراق، ناتوانی دولت این کشور را برجسته کند و از طرفی با تبلیغات مسموم و واهی سعی دارد کار بزرگ حذف حکومت داعش را به حساب خود مصادره به مطلوب کند.

اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح عنوان داشت: لذا بر تمامی رسانه‌های گروهی و به‌ویژه رسانه ملی است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و قدرت رسانه‌ای و بهره‌برداری گسترده و مفید از عملیات روانی با رویکرد تهاجمی علاوه بر برجسته‌سازی روز ۳۰ آبان و بزرگنمایی شکست داعش و اختصاص این پیروزی بزرگ به محور مقاومت این حربه از دست آمریکا خارج شود.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: در این راستا خواهشمند است مدیران رسانه‌های گروهی نسبت به تهیه، تولید و اطلاع‌رسانی محتوای غنی رسانه‌ای (مقاله- یادداشت- خبر) با موضوع شکست مذبوحانی داعش توسط محور مقاومت و همراهی جمهوری اسلامی در کنار برادران مسلمان خود در خلق این پیروزی عظیم و مقدس همت و تلاش مضاعف کنند.

اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح یادآور شد: ضمنا از تکیه و تاکید برنامه ایران به عنوان تنها عامل پیروزی در جبهه مقاومت جدا پرهیز شده و به نقش موثر تمامی گروه‌ها و ملت‌های مسلمان منطقی در این پیروزی اشاره شود تا فتنه‌انگیزان برای اختلاف‌افکنی بین محور مقاومت و کشور‌های مسلمان مایوس شوند.

این اطلاعیه افزود: عدم اقدام موثر و سریع در این زمینه و عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغات اثرگذار به موقع باعث مصادره این اقدام توسط آمریکا شده و در سال‌های آینده جامعه جهانی و افکار عمومی چه بسا در رابطه با نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت و ایستادگی و مقاومت فرزندان این مرز و بوم در اثر تبلیغات سوءنظام سلطه به دیده تردید بنگرند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جبهه مقاومت مستشاری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام(شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اشغالگر صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه سرگردان است و از بحرانی که در آن گرفتار شده برای قتل و کشتار و ویرانگری بیشتر استفاده می‌کند.

ابوعبیده همچنین تأکید کرد: دشمن جنایتکار می‌خواهد وجهه خود را بهبود بخشد، اما جز خفت و خواری دستاوردی نخواهد داشت. بعد از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت همچون کوه استوار مانده است. توپ اکنون در زمین جامعه صهیونیستی است، اما فرصت بسیار کم است.  

سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام اظهارداشت: آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود ما را به مواضع خود و حقوق ملت خویش پایبندتر می‌کند و هرگز از آن کوتاه نمی‌آییم.  واکنش هیستریک به اقدامات مقاومت در جبهه‌های مختلف بیانگر اهمیت مقاومت است.  

سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام، با تأکید بر اینکه پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد، بیان کرد: که اُبُهت رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، فقط طی ۶۰ دقیقه از بین رفت.

ابوعبیده درواکنش به تهدید‌های حمله به رفح که از سوی بنیامین نتانیاهو مطرح شده بود اشاره کرد و افزود: درباره سناریوی رون آراد شاید محتمل‌ترین سناریو در مورد اسرای دشمن در غزه باشد. «رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش اسرائیل در جنوب لبنان در سال ۱۹۸۶ است.»

وی افزود: واکنش عصبی دشمن به اقدامات مقاومت در جبهه‌های مختلف بیانگر تاثیرگذاری و اهمیت گروه‌های مقاومت است. گذشت، آن زمان که دشمن بدون پاسخگویی، عربده‌کشی می‌کرد. از همه تلاش‌های نظامی و مردمی همسو با طوفان الاقصی به ویژه در جبهه لبنان، یمن و عراق قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام با تأکید بر اینکه نخستین جبهه مقاومت، جبهه کرانه باختری است و ما به هر وجب از خاک سرافراز کرانه باختری درود می‌فرستیم، بیان کرد: سراسر امت را به تشدید تحرکات خود در حمایت از مقاومت فلسطین فرا می‌خوانیم. از مردم اردن می‌خواهیم که اقدامات خود را تشدید کنند.

ابوعبیده همچنین گفت: مقاومت، قدردان فداکاری‌های ملت است. خود را حامل درد‌ها و امید‌های ملت می‌دانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان