Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:25:15 GMT

اعلام زمان برگزاری اختتامیه جشنواره «نردبان»

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۵۲۷

اعلام زمان برگزاری اختتامیه جشنواره «نردبان»

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدیزدان ملک آبادی دبیر برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «نردبان» گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با محوریت آثار دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در رشته‌های طراحی، نقاشی، عکاسی و فیلم کوتاه با موضوع آزاد، برگزار می شود. فراخوان این جشنواره فرهنگی هنری از فروردین‌ماه آغاز شد و تا پایان مهرماه سال جاری ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج هنر و روحیه تولید آثار هنری از مقطع متوسطه اول است. افزون بر این، ترویج روحیه تولید آثار هنری موجب تشویق بیشتر دانش‌آموزان به انتخاب رشته‌های فنی حرفه‌ای و هنر در مقطع متوسطه دوم می‌شود.

وی افزود: مجری برگزاری جشنواره «نردبان»، کانون هنرستان‌های اسلامی تهران بوده و حامی آن سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است. آثار برگزیده این جشنواره در حاشیه مراسم اختتامیه به نمایش درمی‌آید.

ملک آبادی در پایان اظهار کرد: مراسم اختتامیه و قدردانی از هنرمندان صاحب آثار برگزیده نخستین جشنواره «نردبان» با حضور غلامعلی حدادعادل، سیدبشیر حسینی، سیدمحمد هاشمی با اجرای مژده لواسانی و با حضور دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ و در فرهنگسرای ارسباران از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 4775875 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای ارسباران سید محمد هاشمی غلامعلي حداد عادل مژده لواسانی سید بشیر حسینی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند جشنواره فیلم رشد فیلم کوتاه موسیقی نواحی بازیگر تئاتر جایزه سینمایی سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران