Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مردم کردستان با هوشیاری و بصیرت صف خود را از اشرار جدا کرده و تودهنی محکمی بر دهان اخلالگران و آشوبگران زدند. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به اتفاقات اخیر و نقش اشرار در آسیب‌رسانی به اماکن و اموال عمومی در کردستان اظهار داشت: چند روز گذشته مزدوران و خائنان با خط‌دهی گروهک‌های ضدانقلاب و سران کشورهای شرور منطقه دست به شرارت و تخریب اماکن و اموال عمومی زدند اما توطئه آنان با پشتیبانی مردم نقش بر آب و به اهداف شوم خود نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه مردم استان کردستان با هوشیاری و بصیرت صف خود را از اشرار جدا کردند و تودهنی محکمی بر دهان اخلالگران و آشوبگران زدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی براساس وظایف قانونی، هیچ‌گونه مماشاتی با اخلال‌گران و ناامن‌کنندگان جامعه ندارد و قاطعانه با افراد شرور برخورد می‌کند چراکه حفظ امنیت، آسایش مردم و حفاظت از بیت‌المال اولویت ماست.

‌آیت‌الله حسینی‌شاهرودی: هوشمندی ‌مردم ‌کردستان توطئه ‌اشرار را نقش بر آب کرداستاندار کردستان: روحیه ‌مردم ‌کردستان ‌با خشونت ‌سازگاری ندارد / تخریب اموال و اماکن عمومی کار اشرار بودمعاون سیاسی استاندار کردستان: حساب مردم ولایتمدار کردستان از اغتشاشگران و آشوبگران جداست

وی حفاظت از بیت‌المال، اماکن، اموال عمومی و اموال خصوصی مردم را خط قرمز پلیس خواند و با هشدار به اخلالگران نظم و امنیت گفت: پلیس کاملاً هوشیار و با آمادگی و هماهنگی دستگاه قضایی و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی با اشرار برخورد می‌کند.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون در سراسر استان کردستان امنیت کامل برقرار و هیچ‌گونه ناامنی نداشته و مردم مشغول امور‌ روزمره خودشان هستند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند