Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@06:22:06 GMT

بازداشت تعدادی ازآشوبگران پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۶۳۳

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره تعداد افراد دستگیر شده در اتفاقات اخیر تهران گفت: تعدادی به بهانه‌های واهی به خصوص در یکی دو روز اخیر دست به اقدامات اوباشگرانه و وحشیانه زده و ضرر‌ها و خسارات زیادی را به اموال مردم و اموال عمومی وارد کردند که قطعا این افراد جزو اشرار و کسانی هستند که قانون برخورد قاطعی با آنان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ناجا به عنوان مسئول امنیت مردم، جامعه و کشور وظیفه دارد که با این افراد برخورد کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان از امنیت کشور، مردم و جامعه محافظت خواهد کرد و اجازه هیچگونه ناامنی را به اخلالگران نخواهد داد.

رحیمی درباره دستگیر شدگان نیز گفت: ما در دو روز گذشته جمع زیادی از این افراد را دستگیر کردیم و تعدادی دیگر را نیز به زودی به سراغشان خواهیم رفت. افرادی که شرارت و تخریب کرده و به اموال عمومی مردم ضربه زده و متواری شده‌اند، به زودی دستگیر خواهند شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشوبگران حسین رحیمی دستگیر اموال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا، ضمن بیان اهمیت ولایتمداری منتخبین مجلس، گفت: کسانی که مدعی ولایت مداری هستند و سخنان حضرت آقا برایشان حجت است، باید تمام تلاششان را معطوف به عملیاتی کردن سخنان ایشان کنند و نمایندگان جدید توصیه رهبری را نصب العین قرار دهند.

وی در گفتگو با فارس ادامه داد: رهبری در دوران پساانتخابات که افراد اصلح انتخاب شدند، به منتخبین توصیه کردند که اکنون زمان آن است که بنشینید و فکر کنید، تا وعده‌هایی که داده‌اید را محقق و عملیاتی کنید. باید امید را به مردم بدهید و در عین حال، شیرینی این پیروزی را نیز برای مردم تلخ نکنید.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: هر کسی که بر خلاف این نگاه حرکت کند، در هر موقعیت و جایگاهی که باشد، در حق ارشاد ایشان جفا کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: ما نمی‌توانیم بپذیریم افرادی را که اینگونه هستند، در خط انقلاب و ولایت قرار دارند.

وی ادامه داد: آنچه که تجربه نشان نشان داده، این است که بد اخلاقی کردن، تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور نداشته است؛ زیرا فرصت طلبان از این اختلاف افکنی‌ها استفاده کرده و روی آن‌ها مانور می‌دهند. لذا، رعایت اخلاق و منطق گفتمانی، پرهیز از سیاسی کاری و تلاش در جهت سیاست ورزی برای تامین منافع مردم و مطالبات آن‌ها، باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

واعظ آشتیانی، در پایان اشاره کرد: امیدواریم که منتخبین مردم در درجه اول، تمام سعی‌شان بر این باشد که با عملکرد خود، حال کشور و مردم را خوب کنند و تلاششان بر این باشد که مطالبات بر زمین مانده مردم را برآورده کنند.

۱۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888992

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش در افغانستان
  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید