Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@18:23:50 GMT

پرونده رسوایی کوکائین برای همیشه بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۶۳۵

پرونده رسوایی کوکائین برای همیشه بسته شد

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه ؛ اولی هوینس رئیس اسطوره ای بایرن مونیخ بعد از سالها سردمداری در این باشگاه در روزهای اخیر کرسی ریاست را رها کرده و از این باشگاه خداحافظی کرد. هوینس بعد از سالها فعالیت در بالاترین سطح فوتبال آلمان بدون شک دشمنان زیادی برای خود تراشیده که رسانه های آلمانی یکی از مهمترین آنها را کریستوف دام می دانند و به همین علت در این روزها منتظر واکنش دام به خداحافظی هوینس با بایرن مونیخ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ماجرای خصومت هوینس با کریستوف دام به سالهای گذشته و زمانی برمی گردد که کریستوف دام بعد از موفقیت قابل توجه با لورکوزن کاندید اول سرمربی گری تیم ملی آلمان بود ولی در آن زمان گفته شد که هوینس با مخالفت شدید با سرمربی گری دام در تیم ملی به تعبیر برخی رسانه های آلمانی برای او "پاپوش دوخته" و بعد از فعالیت های هوینس بود که ماجرای مصرف کوکائین توسط کریستوف دام در رسانه ها مطرح شده و احتمال مربی گری او در تیم ملی را به صفر تبدیل کرد.

 

حالا رسانه ورزشی اشپورت1 آلمان به دیدار دام رفته تا نظر او را درباره هوینس و خداحافظی او از بایرن مونیخ جویا شود. دام درباره ماجرای درگیری اش با هوینس در یک برنامه تلویزیونی که به خصومتهای بعدی منجر شد گفت:" من در جلسه ای شرکت کردم که والدمار هارتمن و اولی هوینس هم در آن حضور داشتند. من قصد حضور در چنین برنامه ای را نداشتم ولی ادو لاتک من را متقاعد کرد و گفت که هوینس و مجری را کنترل کرده و در نهایت حاضر شدم در برنامه حاضر شوم".

 

کریستوف دام در ادامه گفت:" اوایل اصلا قرار نبود شخص دیگری در آن برنامه شرکت کند ولی وقتی در برنامه حاضر شدیم فهمیدیم که اولی هوینس خودش را برای آن برنامه خیلی خوب آماده کرده و کلی پوشه و مدرک با خودش آورده".

 

 

دام در ادامه صحبتهایش گفت:" با اینکه ادو لاتک در نقش ناجی صلح و آشتی ظاهر شد ولی در نهایت تنش بالا گرفت و بین من و هوینس درگیری لفظی اتفاق افتاد. آن برنامه تا همین امروز به عنوان یکی از به یاد ماندنی ترین برنامه های تلویزیونی آلمان در یادها باقی مانده".

 

کریستوف دام در ادامه گفت:" برنده آن درگیری بین من و هوینس شبکه ای بود که از تعداد بالای بیننده کلی سود کرد. باواریایی ها تازه قهرمان بوندس لیگا شده بودند و می خواستند آنجا شوی قهرمانی راه بیندازند ولی من در مقابل تیمم و هوادارانش احساس مسئولیت می کردم و نمی خواستم در مقابل احساس برتری جویی مونیخی سر تسلیم فرود بیاورم. در دهه هشتاد میلادی لورکوزن رقیب جدی ای برای بایرن مونیخ شده بود و این باعث شده بود بیرون از زمین فوتبال هم رقابتی بین من و اولی هوینس بوجود بیاید. من قصدم از تحریک کردن هوینس در آن برنامه این بود که او جلوی دوربین قبول کند که باشگاه های کوچکتر هم مهم هستند و فوتبال آلمان در بایرن خلاصه نمی شود".

 

کریستوف دام در ادامه گفت:" ولی اختلاف همیشه همینطور بوده و هر وقت که کسی از بایرن مونیخ یا باواریا کوچکترین انتقادی بکند او مثل زئوس تندرهایش را بر سر منتقدین فرود می آورد و من هم از این قاعده مستثنی نبودم".

 

دام می گوید از آن زمان دیگر هرگز با هوینس رو در رو نشده ولی دو سال پیش با او یک مکالمه تلفنی طولانی داشته و می گوید حالا دیگر با هوینس دشمنی و خصومتی ندارد. دام در مصاحبه با اشپورت1 گفت:" من و اولی دو سال پیش یک مکالمه تلفنی طولانی و صریح داشتیم که به خاطر آن از اولی متشکرم. من از صراحتی که اولی در صحبت با من نشان داد غافلگیر شدم. من قبل از آن هم در ذهن خودم با او آشتی کرده بودم و بعد از آن بین ما احترام متقابل وجود داشته".

 

دام در نهایت در پاسخ به مهمترین سوال اشپورت1 یعنی درباره نقش اولی هوینس در پرونده مصرف کوکائین توسط او که باعث شد سرمربی گری تیم ملی آلمان را از دست بدهد گفت:" واقعیت این است که هوینس درباره آن ماجرا شروع کننده نبود. شایعاتی درباره من بوجود آمده بود و هوینس خواسته بود در این باره مدارکی ارائه شود. او در واقع من را متهم نکرده بود".

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کوکایین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مرکزی از توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و بهره مندی ۱۹۰۰ نفر از بسته های فرهنگی و سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا شهرجردی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین _در حاشیه اجرای طرح هلال رحمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن با بهار معنویت با هدف اطلاع رسانی در خصوص سلامت آحاد جامعه و نیز حمایت از اقشار کم برخوردار، اعضا و داوطلبان فعال، خیرین و حامیان شعب هلال احمر و خانه‌های هلال استان مرکزی برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات نوروزی در طرح مروجین سلامت افزود: با مشارکت داوطلبان فعال بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی و اطلاع رسانی سلامتی در بین مردم و مسافران نوروزی توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مرکزی با اشاره به اجرای پرشور طرح هلال رحمت در ماه مبارک رمضان گفت: به همت خیرین، حامیان و داوطلبان هلال احمر بیش از ۴۵۰۰ نفر از خدمات سبدهای معیشتی و ۲۵۰۰ نفر از سفره‌های افطاری بهره‌مند شده‌اند که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

شهرجردی در رابطه با دیگر اقدامات ارزشمند حوزه داوطلبان افزود: اجرای طرح نیابت با هدف بازدید از سراها و خانه‌های سالمندان، و حضور در منازل بیماران، مددجویان، خانواده‌های شهدا و جانبازان و برپایی ایستگاه‌های سلامت سنجش فشار خون و قند خون، اقدامات بشر دوستی در راستای کمک به مردم مظلوم غزه و سیل زدگان سیستان و بلوچستان با استقرار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای و همکاری پزشکان داوطلب از دیگر برنامه‌ها و اقدامات شاخص در ایام نوروز بوده است.

وی در ادامه از اجرای طرح مرهم زائر با همکاری بیش از ۱۶۰ نفر از داوطلبان خبر داد و گفت: در این طرح بالغ به ۱۰۰ میلیون ریال دارو اهدایی توسط مردم جمع‌آوری شده و پس از تفکیک و بسته بندی با نظر پزشکان داوطلب همکار هلال احمر در اختیار اقشار کم برخوردار قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: از ابتدای طرح تا کنون بیش از ۱۱۰۰ داوطلب و خیر با مجموعه هلال احمر در ایام نوروز ۱۴۰۳ و اجرای برنامه‌های متنوع همکاری داشتند و این برنامه‌ها تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

شهرجردی از توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و بهره‌مندی ۱۹۰۰ نفر از بسته‌های فرهنگی و سلامت خبر داد.

کد خبر 739448

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • جشن دختران روزه اولی در آزادشهر یزد برگزار شد
  • رسوایی جدید متا؛ جاسوسی از اسنپ‌چت و یوتیوب با «پروژه شکارچیان روح»
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی آلمان به افغانستان
  • سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان