Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:40:13 GMT

تب داغ فوتبال در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۶۴۰

تب داغ فوتبال در کرمان

"برای داشتن فوتبالی بازیکن‌ساز در استان کرمان، راه‌اندازی لیگ‌های فوتبال در شهرستان‌ها را با جدیت دنبال می‌کنم.» و «بازیکنان آینده‌دار فوتبال و استعدادهای ناب این ورزش در همین لیگ‌های شهرستان‌ها شناسایی می‌شوند، پس راه‌اندازی لیگ در شهرستان‌ها در دستور کار است.» این‌ها جملاتی است که علی قرایی در بدو آغاز فعالیت در جایگاه رئیس هیات فوتبال استان کرمان عنوان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حالا با گذشت افزون بر ۱۸ ما از فعالیت وی شاهد آغاز لیگ‌های فوتبال در شهرستان‌های استان کرمان هستیم، به طوری که بسیاری از شهرستان‌ها لیگ‌های خود را در فوتبال و فوتسال راه‌اندازی کرده‌اند و شهرستان‌هایی هم که مدتی بود مسابقات و لیگ‌های‌شان تعطیل بود، مجددا آن‌ها را فعال کردند تا تب فوتبال در تمام سطوح فوتبال استان داغ باشد.

پیگیری‌های مداوم ریاست هیات فوتبال استان کرمان و اصرار وی در این خصوص باعث شد تا حتی شهرستان‌های محروم استان هم به سمت افتتاح لیگ‌های خود حرکت کنند.

شهرستان بافت پس از حدود یک دهه تعطیلی، مسابقات فوتبال به صورت لیگ با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی آغاز شده است و چمن ورزشگاه شهید شهابی بافت که برای مدت‌های طولانی قابل استفاده نبود با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال این شهرستان مجددا شرایط ایده‌آل پیدا کرده است.

شهرستان قلعه‌گنج نیز، برای نخستین‌بار لیگ فوتبال با شرکت ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی از ۲۳ آبان‌ماه امسال آغاز به کار کرد.

شهرستان انار هم لیگ فوتبالش را با شرکت هفت تیم راه اندازی کرده و در حال برگزاری بازی‌ها است.

مسابقات لیگ برتر این فصل شهرستان راور پایان یافته و شهرداری این شهر هم عنوان قهرمانی را کسب کرده و به زودی لیگ فوتسال را هم برای دومین سال متوالی برگزار می‌کند.

این مسابقات در شهرستان منوجان هم با شرکت ۱۱ تیم در ۲ گروه از هفته نخست آذرماه شروع می‌شود. میرحیدر اسفندقه قهرمان مسابقات لیگ برتر جیرفت شد که برای نخستین‌بار این مسابقات در این شهرستان به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

لیگ دسته اول فوتبال این شهرستان هم به زودی آغاز می‌شود و لیگ برتر فوتسال جیرفت نیز شروع شده است.

چمن مصنوعی در شهرستان ارزوییه نیز چندی پیش افتتاح شده، برای نخستین‌بار جام حذفی این شهرستان که با قهرمانی تیم دهیاری محمدآباد همراه بود، برروی چمن برگزار شد.

همچنین لیگ دسته اول فوتبال شهرستان رفسنجان برای دومین سال متوالی با شرکت هشت تیم در حال برگزاری است که هفته پنجم خود را پشت سر می‌گذارد و تیم‌هایی از این لیگ راهی لیگ برتر رفسنجان خواهد شد و برای اولین بار شاهد برگزاری لیگ برتر در این شهرستان خواهیم بود.

در شهرستان سیرجان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری لیگ برتر فوتبال انجام گرفته که ۲۶ آبان ماه زمان مورد نظر برای قرعه‌کشی این لیگ اعلام شده است.

ورود فوتبال حرفه ای در شهرستان‌های استان کرمان نوید استعدادیابی و استعدادپروری و در نتیجه توسعه ورزش قهرمانی در دیار کریمان را می‌دهد و تمامی اقدامات انجام شده توسط هیات فوتبال این استان برای تربیت بازیکنان و مربیان بومی و حرفه‌ای و ارتقای جایگاه فوتبال این استان است که در نتیجه زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها فوتبال کرمان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان ورزشی فوتبال کرمان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  درهفته هفتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های کیان سام بابل و فولادخوزستان، عصرامروز در ورزشگاه شهدا امیرکلا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سرخ پوشان دیار کارون با کسب این نتیجه با ۱۳ امتیاز درمکان دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

ایمان دانش و علی کلاه کج گل‌های فولاد خوزستان را به ثمر رساندند.

چهارم اردیبهشت ماه تیم فولادخوزستان درهفته هشتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

۶ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار کننده مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جواتان باشگاه‌های کشور هستند.

درمرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، ۱۶ تیم در ۲ گروه به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند