Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:36:00 GMT

هیچ مشکل امنیتی در گلستان بوجود نیامد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۶۶۴

هیچ مشکل امنیتی در گلستان بوجود نیامد

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گلستان گفت: تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در استان گلستان وجود نداشته است.

سردار روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اعلام سهمیه‌بندی سوخت، هیچگونه مشکل امنیتی در شهرهای این استان نداشتیم و آرامش و امنیت بر شهرها حاکم است.

وی افزود: با همکاری مردم و هوشیاری مأموران انتظامی، تا به این لحظه جلوی هرگونه سوءاستفاده معاندین گرفته‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: هم‌استانی‌ها همچون گذشته با صبر و شکیبایی و بدون توجه به شایعاتی که بعضاً توسط افراد معاند و شبکه‌های زاویه‌دار با نظام جمهوری اسلامی پخش می‌شود، اخبار صحیح را از رسانه ملی و رسانه‌های رسمی کشور دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار

ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور امروز ۷ فروردین در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود، مشکوک شده و پس از بررسی، ۴ عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزار اول قبل از میلاد اعلام کردند، افزود: ارزش ریالی این اشیاء ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه قاچاق عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از ۳ سال
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس