Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@11:05:10 GMT

همه محورهای اصلی و فرعی روستایی لرستان باز است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۶۶۶

همه محورهای اصلی و فرعی روستایی لرستان باز است

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و راهداری لرستان گفت: همه محورهای اصلی و فرعی روستایی استان باز است.

عباس شرفی اظهار کرد: شب گذشته بارش خفیف برف را در ازنا، الیگودرز، چالانچولان، بیرانشهر، بروجرد، زاغه و سپیددشت شاهد بودیم.

وی ادامه داد: محور جدید ذلقی در شهرستان الیگودرز که براثر بارش برف بسته شده بود در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری حمل و نقل و  راهداری لرستان گفت: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی روستایی در استان باز است و مشکلی وجود ندارد.

شرفی عنوان کرد: با توجه به شروع بارش برف، اکیپ‌های راهداری استان در حال آماده باش هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل و راهداری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد

محمدهادی رستمیان در بازدید از پروژه‌های راهداری در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه طرح‌های راه سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

وی، حجم اعتباری ۹۹ قرارداد راهداری استان بوشهر در سال قبل را معادل دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان سرمایه گذاری در طرح‌ها نسبت به سال ماقبل آن بیش از ۲دو برابر افزایش یافته است.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز از تکمیل ۱۷۵ کیلومتر طرح بهسازی راه‌های روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: عزم جدی دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی در روستاهاست و در این راستا شبکه راه سازی استان بوشهر توسعه یافته است.

 وی با بیان اینکه ۹۸ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تکمیل شده است، گفت: میانگین برخورداری راه مناسب روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور ۸۱ درصد و این رقم در استان بوشهر ۹۸ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل طرح‌های مهم راه سازی در روستا‌های بالای ۵۰ خانوار اجرا تکمیل شد، افزود: اکنون همه روستا‌های بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر دارای راه مناسب هستند و امسال اولویت تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار گرفته است. اکنون طرح‌های راه سازی در ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر درحال اجراست که با تکمیل آنها همه روستا‌های استان از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

اخترشناس از اجرای ۳۸ پروژه راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی یافته است به‌گونه‌ای که معاملات متوسط و بزرگ در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶۷ میلیارد تومان بود و سال قبل افزایش بیش از دو برابری یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر