Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند، پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از امروز سه شنبه 28 آبان ماه آغاز و تا روز دوشنبه 30 دی ماه ادامه دارد ،متقاضیان پذیرش در این مقاطع می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

net نسبت به دریافت دفترچه حاوی رشته/ محل ها اقدام کنند و مطابق تقویم زمانی اعلام شده جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه کنند.

توجه متقاضیان را به نکات ذیل جلب می کند:

1-داشتن دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6) ، یا مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی ) یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم برای متقاضیان این دوره ها الزامی است.

2-داوطلبان دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند نیز امکان ثبت نام در این دوره ها را خواهند داشت.

انتهای پیام /

188 / 188 تکمیل ظرفیت سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

ابوطالب شفقت با رأی اعضای هیئت‌دو‌لت به‌عنوان استاندار لرستان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، عصر امروز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه 1403 با نظر هیئت دولت به‌عنوان استاندار لرستان معرفی شد.

شفقت امروز در حالی جایگزین فرهاد زیویار شد که او هفتم مهرماه 1400 به‌عنوان هفدهمین استاندار لرستان منصوب شده بود.

ابوطالب شفقت متولد 1336 در بابل، عضو هیئت‌علمی مرتبه دانشیاری دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر است و ریاست این دانشگاه را از آذر 1396 به‌مدت چهار سال به‌عهده داشت.

شفقت دکترای خود را در رشتۀ مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرده‌است و در دولت‌های نهم و دهم به‌مدت هفت سال استاندار استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی بوده‌است.

ابوطالب شفقت از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور، به‌‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در شهریور 1400 منصوب شده بود.

انتهای پیام/ 644

 

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • چگونه طلبه شویم؟
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • نظام اسلامی، احیاگر حقوق زنان است