Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان، بابیان اینکه راهپیمایی مردم انقلابی استان در محکومیت اغتشاشات اخیر، برگزار می‌شود، تأکید کرد: این راهپیمایی در شاهرود هم‌زمان با پنجشنبه سی‌ام آبان ماه ۹۸ ساعت ۹:۳۰ صبح از  ساعت گل به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سمنان نیز این راهپیمایی شنبه دوم آذرماه ۹۸ ساعت ۱۰ صبح از میدان مشاهیر به سمت میدان سعدی برگزار و خروش انقلابی مردم ولایتمدار استان سمنان در پاسخ به فتنه انگیزان و اغتشاشگران به منصه ظهور گذاشته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه فعلاً راهپیمایی مقابله با اغتشاش‌گران در شاهرود و سمنان برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز کرد: اگر قرار به برگزاری راهپیمایی در دیگر شهرها و نقاط استان باشد، قطعاً به مردم ولایتمدار استان سمنان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قندهاری بابیان اینکه مردم استان سمنان در حمایت از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان خواهند آمد، گفت: این راهپیمایی لبیک دوباره مردم همیشه درصحنه استان سمنان به منویات معظم له است.

وی افزود: حمایت از اقتدار و امنیت کشور و نیز محکومیت اقدامات معاندان و اغتشاش‌گران در زمره دیگر محورها و اهداف این راهپیمایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان سمنان دعوت کرد تا با حضور در این راهپیمایی بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند که مردم از آرمان‌های انقلاب پشتیبانی خواهند کرد.

کد خبر 4776096

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سمنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان انقلاب اسلامی ایران بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی بنزین تئاتر کودک و نوجوان قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله هوایی این رژیم منحوس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، مردم استان قم در حمایت از این اقدام و عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند.

این راهپیمایی روز جمعه ۳۰ فروردین ماه پس از اقامه نماز جمعه در مصلای قدس شهر مقدس قم به سمت چهار راه شهدا برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در اطلاعیه ای از عموم مردم مومن و انقلابی استان قم جهت شرکت پرشور در این راهپیمایی سراسری و حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از مقاومت افتخارآمیز مردم قهرمان غزه دعوت کرده است.

گفتنی است نخستین تجمع مردمی در حمایت از حمله نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی بامداد ۲۱ فروردین همزمان با اجرای این عملیات در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

تجمع حوزویان و راه اندازی کاروان خودرویی در روز یکشنبه این هفته نیز از دیگر برنامه های شاخص مردمی در راستای حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» و تنبیه رژیم صهیونیستی در استان قم بوده است.

کد خبر 6081045

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم اصفهان در حمایت از مردم غزه
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی از عوامل مهم موفقیت عملیات وعده صادق بود
  • کرمانشاهیان در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد