Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار می‌شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از برگزاری راهپیمایی در محکومیت اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام خبر  و اظهار داشت: مراتب حمایت از فرامین مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از اقدامات مخرب اشرار در وقایع اخیر راهپیمایی مردم ایلام برگزار‌می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی علیه آشوبگران در اردبیل برگزار می‌شودراهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه ‌آشوبگران / فریاد همبستگی مردم در محکومیت اغتشاشگرانراهپیمایی مردم تبریز در محکومیت آشوبگران آغاز شد

به گفته رئیس‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این راهپیمایی فردا چهارشنبه مورخه 29 آبان ماه 98، از ساعت 10 صبح از محل میدان امام خمینی(ره) تا میدان 22 بهمن شهر ایلام برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی ایلام برای حضور و شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

انتهای پیام/863/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه صادق

سالروز تاسیس سپاه پاسداران را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران به تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشورهای حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده‌است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشورهای حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است . برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور بوده و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تا به امروز سرمنشأ خیرات و برکات بسیاری بوده و مردم و نظام اسلامی را در بزنگاه‌های تاریخی به‌سلامت از بحران‌ها عبور داده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که کشورهای غربی و در رأس همه ایالات‌متحده ، ایدئولوژی منطبق با احکام الهی و شعارهای طاغوت ستیزی ، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را برنتابیده و سفارتخانه‌های خود را باهدف به شکست کشاندن یا انحراف از مواضع آزادی‌خواهانه و استکبارستیزی انقلاب اسلامی تبدیل به لانه جاسوسی و مرکز توطئه نموده و حمایت از ایادی داخلی خود همچون مارکسیست‌ها با شعارهای التقاطی  و تبلیغات مسموم علیه افکار ناب شیعی و ولایت فقیه ، اعتقادات مردم مسلمان خصوصا جوانان را هدف گرفته و از طرفی نیز مزدوران سازمان مجاهدین خلق اسلحه به دست ، آرامش و امنیت کشور را تهدید و جوانان مؤمن و انقلابی و مسئولین تراز اول نظام اسلامی را ناجوانمردانه ترور می‌نمودند ، امام خمینی (رض) فرمان تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر نمودند تا با سازماندهی نیروهای مردمی و استفاده از قدرت لایتناهی مردم ، کشور با گذر از بحران‌های داخلی و خارجی به ثبات و امنیت برسد.

از همان اردیبهشت سال 1358 که سپاه پاسداران شکل گرفت تا به امروز که چهل‌وپنج سال از آن می‌گذرد  کارنامه این نهاد مردم محور در همه عرصه‌های خدمت و جهاد ، درخشان و ستودنی است . عملکرد بی‌نظیر سپاه پاسداران در انسجام بسیج مردمی و دفع بی‌ثبات‌سازی، آشوب‌آفرینی و برپایی غائله‌ها و فتنه‌های گروه‌های محارب همچون سازمان مجاهدین خلق ، چریک‌های فدایی ، احزاب کومله و خلق مسلمان و گروه‌های مائوئیست و حزب توده و تثبیت امنیت و آرامش در کشور آن‌هم در شرایط بحرانی که اوضاع کشور به دلیل عدم انسجام نیروهای نظامی و انتظامی در هرج‌ومرج و آشفتگی به سر می‌برد ، افتخارآمیز و مایه مباهات است.

حضرت امام خمینی( ره) که همواره بدون تعارف و مبالغه سخن می‌گفتند ، فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. نقش‌آفرینی سپاه و لزوم تقویت آن منجر به اختصاص اصل 150 قانون اساسی به اهمیت و توجه به این نهاد مهم کشور به‌منظور حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گردید .غیور مردان سپاه پاسداران در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار ارتش ، با رشادت و روحیه فداکاری، ایثار و جانفشانی علیرغم آنکه فاقد سلاح‌های سنگین و تجهیزات و ادوات نظامی متداول در جنگ‌های کلاسیک بوده و فرماندهان جوان آن روزها از رزم کلاسیک بی‌اطلاع بودند اما با اتکا به خداوند و ایمان و اراده‌ای مثال‌زدنی و عزمی راسخ در برابر متجاوزان بعثی که از پشتیبانی قدرت‌های دنیا و حمایت سازمان‌های بین‌المللی بهره‌مند بود به دفاع پرداخته و از خاک و ناموس وطن محافظت نمودند .پس از امضای قطعنامه 598 و پایان جنگ نیز سپاه علاوه بر تقویت قوای نظامی ، لجستیکی و افزایش آمادگی دفاعی و حرکت به سمت توسعه و خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی ، باتدبیر مقام معظم رهبری و تأسیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء  عملیات بازسازی کشور و ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای آبادی و عمران کشور را به دست گرفت و در عرصه‌های مختلف شاهد خدمات شایان توجه آن در اقصی نقاط کشور بوده‌ایم . اوج رشادت سپاه در برچیدن شجره خبیثه داعش آن‌هم در شرایطی بود که آن‌ها تا پشت کاخ ریاست جمهوری بشار اسد نفوذ کرده و در عراق نیز بیش از نیمی از خاک این کشور را به تصرف خود درآورده بودند . نیروی قدس سپاه با حضور حاج قاسم سلیمانی و یارانش با تارومار نمودن این فرقه ضاله که از طرف آمریکا و سعودی به‌شدت پشتیبانی و تجهیز می‌شدند، پایان خلافت داعش را اعلام و علاوه بر بازگرداندن صلح و آرامش در عراق و سوریه،  شکست تلخ و سنگینی را بر اربابان آن‌ها تحمیل نمودند.

خدمات سپاه در کنار نیروهای ارتش و بسیج در بلایای طبیعی از قبیل سیل ، زلزله و در مواقع اضطراری همچون ورود ویروس کرونا ، بی‌نظیر و تحسین‌برانگیز بوده و در نقطه‌به‌نقطه کشور منشأ خیر و اثر بوده است . دشمنان ایران اسلامی که به همت سربازان گمنام امام زمان( عج) هر روز شاهد پیشرفت روزافزون کشور در همه زمینه‌ها هستند نگران افزایش قدرت و اقتدار سپاه پاسداران بوده و همواره در تلاش بوده‌اند تا با شانتاژهای تبلیغاتی و ایراد اتهامات ناروا ، وجهه خدمتگزاران مردم و کشور را در افکار عمومی تخریب نمایند لکن مردم قدر سربازان ایثارگر و جان‌برکف خود را به‌خوبی می‌دانند و با علم به اینکه سپاه مأمن و پناه مردم بوده و امنیت، آرامش و رفاه کشور در سایه تلاش مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر فرزندانشان به وجود آمده است با قدردانی و شکر نعمت، با همه وجود از سپاه پاسداران حمایت و پشتیبانی می‌نمایند.

آری سپاه ثابت نموده است که به معنای واقعی کلمه پاسدار انقلاب ، نظام اسلامی و مردم است و در این راه مقدس ، خون بسیاری از  فرماندهان و جوانان عزیز و ولایت مدارش را تقدیم نموده است.

منبع: رسالت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • سپاه صادق