Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران درباره برگزاری جلسه امروز سه شنبه ۲۸ آبان در این شورا گفت: «در جلسه امروز شورای عالی اکران تصمیم گرفته شد تا با توجه به شرایط موجود در سطح کشور و کاهش مخاطبان سینما به دلیل فضای حاکم، یک هفته به اکران فیلم‌های روی پرده اضافه شود

سرتیپی با اشاره به اختلال به‌وجود آمده در دسترسی مخاطبان به سایت‌های آنلاین فروش بلیت توضیح داد: «در چند روز گذشته سینماها یا تعطیل بوده‌اند و یا خیلی غیرفعال؛ کاهش فروش‌های اینترنتی نیز شرایطی به وجود آورده که سینماداران دچار مشکل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه شورای عالی اکران برای برطرف کردن ضرر سینماداران برنامه‌ای ندارد، اما تمام تلاش خود را کرده است تا فیلم‌ها از اکران مناسبی برخوردار شوند.»

سخنگوی شورای عالی اکران همچنین تأکید کرد: «پیش از این سانس فوق‌العاده فیلم‌ها از ساعت ۲۲ در نظر گرفته می‌شد و در نهایت تصمیم گرفته شد که این سانس‌ها به ساعت ۲۱ منتقل شود. همچنین شورای صنفی نمایش موظف است با توجه به مصوبه‌هایی که امروز صادر شد، شرایطی را برای ادامه اکران فیلم‌های روی پرده و یا آغاز نمایش فیلم‌های در انتظار اکران به وجود آورد که برنامه نمایش فیلم‌های دیگر با مشکل مواجه نشود.»

او ادامه داد: «همچنین در تلاش هستیم با توجه به شرایط فعلی، تعداد نشست‌های شورای عالی اکران برای برنامه‌ریزی مناسب سینماها بیشتر شود تا در صورت بروز مشکل بتوانیم آن را به سرعت برطرف کنیم.»

سرتیپی در پایان با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست که وضعیت اینترنت کشور چه زمانی به حالت عادی باز می‌گردد، گفت: «با توجه به این مساله تصمیم گرفتیم که جلسه بعدی شورای عالی اکران روز شنبه ۲ آذر برگزار شود تا در صورت تغییر شرایط تصمیم‌های بهتری گرفته شود.»

۲۴۱۲۴۵

کد خبر 1322704

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران اکران سینما اینترنت سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا استان البرز باشگاه استقلال بارش برف باران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی

«پسر و مرغ ماهی خوار»، انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینما‌های چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

به گزارش مهر، فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش‌ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی