Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن شهنوازی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با فروردین امسال بروز سیلاب در سراسر سیستان و بلوچستان سبب خسارت‌هایی به امور زیربنایی و بخش کشاورزی این استان شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کمک هر چه زودتر به بهره‌برداران بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان پروندهایی برای همه‌ی خسارت دیدگان تهیه و اطلاعات آنان در سامانه «سجاد» به ثبت رسید که بر این اساس پرداخت تسهیلات بانکی به آنان تابستان امسال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوضی نیز برای کشاورزان آسیب دیده از سیلاب استان در نظر گرفته شده بود که هم‌اینک پرداخت آنها آغاز و تا هفته آینده به همه بهره‌برداران بخش کشاورزی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: بیش‌از هفت هزار و ۷۰۰ کشاورز سیستان و بلوچستان مشمول این کمک بلاعوض می‌شوند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خسارت سیل کشاورزی مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خسارت سیل کشاورزی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان خسارت سیل کشاورزی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد

عیسی قاضی مدیر جهادکشاورزی شهرستان کنارک گفت:بر اساس برآوردهای اولیه ،بارندگی شدید دو روز اخیر، بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به تاسیسات و زیربناهای بخش کشاورزی، مرغداری ها ،باغات و مزارع ،بند سارها و آب بندان ها خسارت زد.

عیسی قاضی افزود :سیلاب به  ۳ هزار هکتار اراضی دیم زیر کشت سورگوم و ماش ،۵ واحد مرغداری با ۸۰ هزار قطعه مرغ و  جوجه ،بیش از ۶۰۰ بندسار و ۱۰ آب بند آسیب جدی وارد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به سرریز کردن سد کهیر و آب گرفتگی ،مسدود شدن راه های روستایی و  هجوم سیلاب به باغات میوه های گرمسیری و واحدهای دامداری سبک و سنگین ،احتمال افزایش میزان خسارت وارده وجود دارد .
قاضی تاکید کرد مدیریت جهادکشاورزی با کلیه امکانات ، آماده خدمت رسانی به بهره برداران میباشد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید بذر گندم در سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد