Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@07:39:15 GMT

واکنش باشگاه شهر خودرو به خبر لغو بازی با تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۷۵۵

واکنش باشگاه شهر خودرو به خبر لغو بازی با تراکتور

باشگاه شهر خودرو به مطرح شدن خبر لغو دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

جواد طاری‌بخش سخنگوی باشگاه شهر خودرو در مورد مطرح شدن خبر لغو دیدار روی جمعه این تیم مقابل تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این مورد از صبح امروز خبرهای ضدو نقیص زیادی مطرح شده و آنچه مشخص است ما از طریق سازمان لیگ ماجرا را پیگیر شدیم اما پاسخ روشنی دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سازمان لیگ انتظار داریم هر چه سریع‌تر تکلیف بازی روز جمعه تراکتور و شهر خودرو را مشخص کند، چرا که ما باید برای خرید بلیت و کارهای مربوط به سفرمان به تبریز اقدام کنیم.

این در حالی است که باشگاه تراکتور هم از لغو دیدار این تیم مقابل شهر خودرو اظهار بلاتکلیفی کرد.

گل‌محمدی: حمیداوی مراقب افراد ناپاکی که اطرافش هستند باشد/ تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز تیم شهر خودرو تراکتور تبریز تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی روز جمعه رقابت حساسی را در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل تراکتور برگزار می‌کند و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر امیدوار به کسب پیروزی و فرار از پایین جدول است که مهاجم گلزن خود را در اختیار ندارد.

محمدرضا آزادی که در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان حضور ثابت در ترکیب نساجی داشت و یک اخطار دریافت کرد، به دلیل چهار کارته شدن دیدار حساس برابر تراکتور و تیم سابقش را از دست داد.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران که در فصل جاری لیگ برتر 21 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده، می‌توانست با حضور مقابل تراکتور و تیمی که بحث بازگشتش به آن مطرح بود، انگیزه زیادی داشته باشد که چهار کارته شدن و محرومیت نگذاشت این اتفاق بیفتد.

آزادی در لیگ‌های هفدهم تا نوزدهم تجربه بازی در تراکتور را داشته که اکنون به دلیل محرومیت نمی تواند برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

علاوه بر محمدرضا آزادی که به‌خاطر محرومیت مقابل تراکتور حضور ندارد، وضعیت محمود قائدرحمتی دیگر ستاره نساجی مازندران برای انجام بازی در روز جمعه نامشخص است.

دیگر خبرها

  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال