Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه صدرا پیرو انتشار برخی اخبار کذب گفت: نه هلی‌کوپتری بر پشت‌بام منزل من که امام جمعه صدرا هستم فرود آمد نه هلی‌کوپتری من را سوار کرد و نه شلیکی از درون هلی‌کوپتر صورت گرفت از یک رفت و آمد معمول و متداول هلی کوپتر در شهر افسانه سرایی کردند. تاریخ انتشار: 14:18 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۲۲۷

حجت‌الاسلام «غلامعلی حسین‌نژادیان» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در واکنش به اخبار کذبی که برخی رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شلیک گلوله توسط هلی‌کوپتر حامل امام جمعه شهر جدید صدرا به سمت معترضان شدند، گفت: این خبر کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه صدرا گفت: نه هلی‌کوپتری بر پشت‌بام منزل من که امام جمعه صدرا هستم فرود آمد (به نظرم اصلا مشخصات پشت بام منزل بنده چنین ظرفیتی برای نشستن هلی کوپتر ندارد) نه هلی‌کوپتری من را سوار کرد و نه شلیکی از درون هلی‌کوپتر صورت گرفت از یک رفت و آمد معمول و متداول هلی کوپتر در شهر افسانه سرایی کردند.   بیشتر بخوانید: آغاز پایان فتنه‌گران؛ شهر به شهر با «سنگ تمام» مردم وی در ادامه بیان کرد: من در این چند روز هم شایعه جابجایی‌ام توسط هلی‌کوپتر و هم شایعه کشته شدنم را شنیده‌ام. بدانید که فاصله خانه بنده تا محل تجمعات این روز‌ها در شهر صدرا نزدیک ۳ کیلومتر است درحالی‌که تمام درگیری‌های صدرا در اطراف محلی دیگر رخ داد و به محلی که خانه من در آن قرار دارد هیچ ارتباطی نداشت.

امام جمعه صدرا افزود: اشراری که در شهر نقش افرینی کردند بسیار کارکشته بودند. آن‌ها می‌خواستند حوزه مقاومت بسیج را خلع سلاح کنند. اشرار در روز شنبه ۲۵ آبان مسجدی که ما در آن نماز می‌خوانیم، دفتر امام جمعه، اداره ثبت که در پایین دفتر امام جمعه قرار دارد و قسمتی از ساختمان شهرداری را آتش زده بودند. آن‌ها تهدید کرده بودند که هیچ ماشین آتش‌نشانی نباید برای خاموش کردن آتش وارد عمل شود.

وی افزود: سیستم‌های صوتی و وسایلی در ایام محرم برای مسجد نوساز صدرا تهیه شده بود، همگی در آتش سوختند. تمام، میز‌ها و صندلی‌ها و برگه‌ها و اسنادی نیز که در دفتر امام جمعه و دفتر ثبت طبقه پایین آن بودند، زغال شدند و هیچ اثری از آن‌ها باقی نماند. دو روز پیش هم اشرار چند طبقه شهرداری صدرا و بانک‌ها را آتش زدند.
وی گفت: خوشبختانه از روز گذشته آرامش به شهر بازگشته است.   بیشتر بخوانید: گلوله‌ها روایت می‌کنند؛ غارتگران جان و مال هم‌وطنان از «جنس» مردم نیستند   به گزارش میزان، رسانه‌های شایع‌پراکن ضد انقلاب مدعی شده بودند، یکشنبه شب ۲۶ آبان، هلی‌کوپتری که برای بردن امام جمعه شهر صدرا(شیراز) در پشت‌بام منزل او فروده آمده بود پس از برخاستن به تظاهرکنندگانی که در اطراف خانه امام جمعه تجمع کرده و شعار می‌دادند تیراندازی می‌کند که در نتیجه تعدادی از معترضان کشته و تعدادی زخمی می‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد