Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:58:18 GMT

۲۰ خادم عرصه کتاب آذربایجان شرقی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۷۸۵

۲۰ خادم عرصه کتاب آذربایجان شرقی تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی روز سه شنبه در این آئین گفت: کتابخانه، دانشگاهی است که تعطیلی ندارد و دانش به عنوان دستاورد آن بزرگترین محصول بشر است. 

شهرام خدایی اظهار کرد: گسترش دانش و کتابخوانی نیاز امروز جامعه بشری است و کتاب دنیا را به سمت آگاهی و توسعه سوق می دهد؛ هر جامعه ای داناتر باشد، موفق تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار کتابداران و خادمان عرصه کتاب با وی، گفت: آنچه که نیاز جامعه بشری است نان و کتاب می باشد که به عنوان جسم و روح جامعه بوده و باید به وفور در اختیار مردم قرار گیرد. 

مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید کتاب و کتابخوانی را در جامعه گسترش دهیم و آمار امانت و اعضای کتابخانه های عمومی را برای گسترش دانایی در جامعه افزایش دهیم. 

خدایی یادآور شد: اگر دانش افزایی و معرفت افزایی گسترش یابد مانع وقوع اتفاقات ناگوار در جامعه خواهد شد. 

وی وعده داد تا در ۶ ماهه دوم امسال پس از بررسی آماری در شاخص های امانت دهی، اهدای کتاب، جذب اعضا و اعضای فعال، کتابخانه های نمونه را شناسایی و در روز ۱۷ اسفند روز کتابخانه گردی از دست اندرکاران موثر در این موضوع تجلیل شود. 

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این آیین با بیان اینکه شکل گیری افکار عمومی با کتاب انجام می شود، گفت: جامعه باید به این باور و ایمان برسد که کتاب جزو لوازم زندگی است. 

امیر تقی زاده با اشاره به اهمیت و نقش کتاب در زندگی بشر، اظهار کرد: خانواده ها به همراه جهیزیه چند جلد کتاب مورد نیاز خانواده را نیز تهیه کنند و اگر این موضوع نهادینه شود بسیاری از مشکلات خانوادگی و فرهنگی جامعه رفع می شود. 

آئین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با عنوان «حال خوش خواندن» به مناسبت هفته کتاب روز سه شنبه با حضور اصحاب فرهنگ و خیران عرصه کتاب در تالار کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی هفته کتاب تکریم و تجلیل کتابخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی هفته کتاب تکریم و تجلیل کتابخانه آذربایجان شرقی هفته کتاب تکریم و تجلیل کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی و تربیتی یک روزه از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان و خانواده های آنها با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته فرماندهی انتظامی به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود