Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:14:14 GMT

بذرپاشی آنغوزه شیرین در ۱۴۲۰ هکتار مراتع تفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۸۴۸

بذرپاشی آنغوزه شیرین در ۱۴۲۰ هکتار مراتع تفت

ایسنا/یزد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت در استان یزد از اجرای عملیات بذرپاشی آنغوزه شیرین در سطح ۱۴۲۰ هکتار از مراتع این شهرستان خبر داد.

«محمد جواد محمدی» در این رابطه افزود: عملیات بذرپاشی در مراتع کوه باد آسمان به مساحت ۴۵۳ هکتار و در مراتع نصر‌آباد به مساحت ۹۶۷ هکتار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                                                                       

این مسئول هدف از اجرای این طرح را احیا گونه‌های دارویی و صنعتی آنغوزه شیرین، افزایش تراکم و حفظ رویشگاه این گیاه خواند و ابراز امیدواری کرد که با نزولات جوی مناسب در روزهای آینده شاهد افزایش پوشش گیاهی قابل توجهی در مراتع بذرکاری شده، داشته باشیم. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بذر منابع طبیعی و آبخیزداری شهر تفت آنغوزه شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • احیای هفت هزار هکتار گیاهان دارویی در هرمزگان
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی شیرین سخن
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان 
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در گندمزارهای منطقه
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود
  • ممنوعیت برداشت بی رویه گیاهان خوراکی