Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال انصراف تیم‌های آسانسور سازی و پله برقی بهران، پاس تهران و رعد ستارگان ساری  و همچنین تهدید به کناره گیری دانشگاه آزاد اسلامی از رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، تیم اترک خراسان شمالی نیز در آستانه مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد طلایی مدیر فنی تیم اترک خراسان شمالی با تائید این خبر گفت: قرار بود مسئولان تیم، بخشی از مطالبات کشتی گیران و کادر فنی را قبل از دیدار های مرحله نیمه نهایی پرداخت کنند اما به دلیل محقق نشدن این موضوع به صورت رسمی انصراف خود را اعلام کردیم و بچه ها نیز اردو را ترک کردند.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی، قرار است رقابت های نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در سال ۹۸، روز جمعه اول آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود که تیم‌های بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه الف و تیم‌های «تا ثبت جهانی توس» و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه ب مجوز حضور در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را به دست آورده بودند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد شاید وقتی دیگر

حکم سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی در دستان محمد بنا

انتهای پیام/

انصراف یک تیم دیگر از لیگ برتر کشتی آزاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال