Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:37:19 GMT

نیاز کشور به هودهای شیمی‌درمانی تأمین شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۹۴۲

نیاز کشور به هودهای شیمی‌درمانی تأمین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توحید پورفلاح یکی از مدیران شرکت دانش بنیان تولید کننده هودهای شیمی درمانی گفت: مواد به کار رفته در شیمی‌درمانی می‌تواند خطرات جدی برای پرسنل درمان و اپراتور ایجاد کند، هودهای شیمی‌درمانی، این امکان را ایجاد می کند که ریسک مشارکت در فرآیند درمان را برای پرسنل کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال فناور با اشاره به مشکلات واردات گفت: هود شیمی‌درمانی وارد شده قریب ۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و این شرکت آن را قیمت ۲۵ میلیون تومان تولید می‌کند؛ با توجه به کیفیت مشابه با محصول وارداتی، این اختلاف قیمت امتیاز بسیار مهمی در جایگزینی کالای «ایران ساخت» به جای کالای وارد شده از خارج محسوب می شود.

مدیر فروش شرکت گفت: این شرکت، قریب ۳ دهه سابقه فعالیت در تولید تجهیزات آزمایشگاهی دارد، تولید انواع دیپ فریزها، هودهای شیمی‌درمانی، یخچال آزمایشگاهی و برخی محصولات دیگر، از جمله تولیدات این شرکت هستند.

وی در ادامه ضمن اشاره به سابقه تعامل این مجموعه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: از جمله دستاوردهای ۴ دوره شرکت، در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، افزوده شدن بر تعداد مشتریان شرکت بود، در این نمایشگاه توانستیم، قراردادهای با دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز،اصفهان و شهید بهشتی منعقد کنیم.

وی افزود: با توجه به یارانه و حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت در این نمایشگاه برای خریدار هم مقرون به صرفه است. معمولا پس از فروش تجهیزات به مشتریان، زمان زیادی طول می کشد تا بتوانیم مطالبات خود را وصول کنیم، اما در صورت  انعقاد قرارداد فروش در این نمایشگاه، اغلب چند روز بعد تصفیه انجام می شود، این مسئله با توجه به نیاز شرکت‌های فناور و دانش بنیان به نقدینگی، مزیت قابل توجهی محسوب می شود.

کد خبر 4776062 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: شیمی درمانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری نانو شرکت دانش بنیان موبایل جایزه مصطفی ص فناوری فضایی امنیت اطلاعات شبکه ملی اطلاعات هوش مصنوعی ناسا تولید گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عباس جراحی علمداری گفت: خدمات مجموعه کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان زنجان بسیار گرانقدر و ارزشمند است چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت آحاد جامعه به ویژه بیماران دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمه‌شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۹۴ هزار ۶۴۸ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قرارداد مراجعه کرده‌اند که سهم سازمان تأمین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد مراجعه و بیش از ۷۲ درصد رشد هزینه داشته است.

جراحی با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قراداد روند خدمت پایش و دقت درخدمات آزمایشگاهی به طور مستمر رصد می‌شود چرا که این نکته حساسیت بسیار بالایی در خدمات تشخیصی در آزمایشگاه‌ها دارد.

وی بیان کرد: در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد مراجعه، شاهد هستیم.

کد خبر 6079760

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی